Bella Vista is een nieuw appartementencomplex in Scheveningen, bestaande uit ruime 1-, 2-, 3- en 4-persoonsappartementen.
De appartementen zijn voorzien van satelliettelevisie, kookgelegenheid met koelkast en magnetron en een badkamer met whirlpoolbad.
Bella Vista ligt 150 meter van het strand en de boulevard, maar heeft toch zeer goede (betaalde) parkeermogelijkheden.
De appartementen zijn zeer geschikt zowel voor (korte) vakantie als voor zakelijk verblijf. Kamers: 14. Hotelketen: Residentie Hotels.
Hierboven kun je je waardering geven en / of geef je mening in een reactie hieronder. Graag eerst even registreren voordat je reageert i.v.m. ongewenste berichten.
Ben in dit hotel geweest maar het is niet veel, alleen de luxe kamers zijn mooi en ruim,
en het ligt vlakbij alle bekende bezienswaardigheden.
Geen kluisje voor je waardevolle spullen, voor de receptie moet je bij het andere gebouw zijn(andere bella vista 1).
Ook niet gast vriendelijk in bella vista 2 waar wij waren. Toen ik zei dat ik het slecht vond dat er geen kluisje beschikbaar was, kreeg ik van de receptie dame te horen van…Ja maar het is ook geen 4 sterren hotel he! Wat natuurlijk onzin is want ook in 2 sterren hotels heeft men meestal kluisjes.
Dus niet gastvriendelijk, je moest alles zelf maar uitzoeken…van waar parkeren en waar ontbijten en hoe laat enz… Je mag toch verwachten dat je goed verwelkomd word lijkt mij maar dit is in bella vista 2 niet het geval.
Ook kon je in bella vista 2 niet ontbijten, je moest daarvoor naar bella vista 1…
En er zat vaak niemand bij de receptie en de deur van het hotel stond dan wagenwijd open…dus iedereen kan binnen…
Verder is de schoonmaak slecht, haren in de wasbak en in bad en schimmel in de douche.