Ervaringen met Alfa De Keyser **** (Antwerpen)

Gelegen in het centrum van de stad Antwerpen op 50 meter van het Centraal Station en de beroemde Antwerpse Zoo. Het vliegveld van Brussel ligt op 30 minuten afstand.

Kamers: 123.

Klik hier om een kamer in Alfa De Keyser te boeken

Zoeken naar andere hotels in Antwerpen

Overzicht stedentrips naar Antwerpen

Niet Boeken ! We hadden voor ons 25 jarige trouwdag 2 kamers geboekt .
Het baliepersoneel was onvriendelijk en chagreinig. De lift was kapot de kamers waren ongezellig en vies. Op klachten wordt wel gereageerd met een mailtje dat ze de volgende keer bij je bezoek( niet dus) het verbeterd hebben . Pluspunt een goed ontbijt met aardige thaise meisjes. Algemene indruk van Antwerpen het is er VIES.
gr. lyamid

Kom eens terug naar Antwerpen?? Het is veel veranderd het laatste jaar en als t er al vies is, is dit vaak te wijten aan bepaalde hangjongeren die NIET van antwerpen zijn!!!
Bovendien ken ik Alpha de Keyserhotel persoonlijk zéér goed en is zeker boekwaardig!
Uitstekende ligging - maar als je met bepaalde reisagentschappen gaat boeken die de kamers met het minimum aan comfort en ligging teneinde goedkoop te kunnen logeren.
Je moet er in het week-end komen- is tenslotten zakenhotel.
en een ‘vies’ zakenhotel???

Dat het hotel misschien niet heeft voldaan aan uw eisen kan ik nog eventueel aannemen,maar zeggen dat de stad zelf vies is,moet ik je tegen spreken Lyamid!!Ik zie altijd wanneer ik naar Antwerpen komt dat de straten worden proper gemaakt door de kuisploegen.Ze werken ook dikwijls zondags om de rommel na een manifestatie,uit het straatbeeld te krijgen.gegroet:georgessiam.

ik kan Antwerpen na 3 maanden in Antwerpen te wonen nu niet meteen vies noemen. Ik zeg niet dat er geen minder propere buurten zijn, maar die heb ik nog niet gevonden.
Borgerhout (borgerrio of borgerrocco) is een eerder migrantenbuurt, maar ook daar heb ik nog niet vaak iets gezien dat je als vuil omschrijft.
Langs de andere kant, als je om 2u 's nachts over de Meir komt, kan het wel eens zijn dat er een vuilzak ligt, maar die is de volgende ochtend wel weg!

ik zou antwerpen zelfs een propere stad durven noemen. de wegen zijn nog neit altijd even aangenaam, maar Antwerpen is ook een bouwwerf. overal wordt er gewerkt. het is dus aan het verbeteren.

Ik kom regelmatig in antwerpen en vind het wel een goed hotel. heb echt wel veel slechtere gehad in antwerpen.
mooie ruime kamer en een erg goed ontbijt , de gemeente is zeker hard aan het werk om alles ook op te knappen en de straat ervoor is zeker opgeknapt.
al met al een aanrader als je na antwerpen gaat !
groet george