Hallo,
Ik wil graag vanuit Marrakech een tocht naar de Sahara maken. Er zijn echter zoveel aanbieders dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Heeft iemand goede ervaringen met een bepaalde aanbieder?
Alvast bedankt
Hallo,
Ik wil graag vanuit Marrakech een tocht naar de Sahara maken. Er zijn echter zoveel aanbieders dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Heeft iemand goede ervaringen met een bepaalde aanbieder?
Alvast bedankt
Hoi Anky,
Heb zelf hele goede ervaringen met A.Annouch. Organiseert zelf reizen en heeft goede mensen in dienst. Je kunt zijn adres vinden op www.marokko-service-reizen.nl
Ben zelf ook in de Sahara geweest met kerst. Hele mooie ervaring en zeker de moeite waard. Succes met voorbereiden.
groeten Marja
Hallo,
Ik werk zelf als chauffeur en gids door het zuiden van Marokko en spreek de taal nl. Verkoop ook tours vanuit Marrakech richting de sahara van M’Hamid en Merzouga. Heb ook een website www.reisdoormarokko.nl voor meer info.
Met vriendelijke groet,
Hafid
Zelf heb ik goede ervaringen met http://www.myresidencemarrakech.com want ik heb enkele excursies via hun geboekt. Grote voordeel is dat zij een Nederlandse klantenservice hebben die elke dag bereikbaar is (ook in het weekend) en ze werken met meerder partners in Marokko aangaande excursies en activiteiten.
Een excursie die ik kan aanraden is de 3-daagse excursie naar Merzouga vanuit Marrakech.
Veel plezier gewenst!