Voor mijn studie journalistiek ben ik op zoek naar ervaren reizigers/backpackers, die tijdens hun reis iets geweldigs hebben meegemaakt en dit graag willen delen.
Ik wil graag persoonlijke verhalen op mijn blog plaatsen, zodat nieuwe reizigers weten wat er enorm leuk is, of wat je juist niet moet doen.
Vanaf maandag gaan we online. Heb je alsnog een verhaal dat je wilt delen. Stuur dan even een mailtje naar startmetpacken@gmail.com, dan sturen we de vragenlijst naar je toe.
Vanaf vandaag is www.startmetpacken.wordpress.com online. Met als thema van de week: PERU! Aanstaande vrijdag wordt het eerste persoonlijke verhaal gepost. Wil je ook een keer op de blog komen, stuur dan een mailtje naar startmetpacken@gmail.com
Wat leuk dat je mijn blog gelezen hebt. Ik snap dat het aan de hand van de eerst post een beetje verwarrend is. Maar ik ben de enige die de blogs kan post en op Start met Packen. Dat maakt mij de auteur van de blog.
Intussen is mijn concept ook iets veranderd. In plaats van hele verhalen, krijg je nu een vragenlijst opgestuurd. Aan de hand hiervan schrijf ik dan een artikel.
Ik hoop dat je nu begrijpt waarom bij de auteur iets over mij staat.
Ik doelde niet op de naam onder het artikel, maar op jouw naam in het tapblad rechtsboven. Ik zou zeker niet voorbij gaan aan de mensen die je interviewt, en ik zou (indien gewenst) zeker hun namen bij de artikels vermelden. Al is het maar om je in te dekken in het geval de informatie die je gekregen hebt niet correct is