Enquête toerisme in Namibië en Botswana

Beste allemaal,

Ik ben bezig met mijn afstudeer stage voor de opleiding Toerisme & Recreatie Management en doe een onderzoek voor de Afrikaanse landen Namibië en Botswana om te kijken hoeveel Nederlanders geïnteresseerd zijn om op vakantie te gaan naar deze bestemmingen.

Zou u zo vriendelijk zijn mij een handje hier mee te helpen? Het duurt ongeveer 5minuten. De enquête is te vinden met de onderstaande link:

www.thesistools.com/web/?id=242375

Bij voorbaat dank!!!

Vriendelijke groeten,

Anna

Done. Doe je dat aan de NHTV en wanneer moet je afstuderen?

1 like

Hoi,

Bedankt voor het invullen van mijn enquête! Ik waardeer het zeer! Ik ben in opleiding (Toerisme & Recreatie Management) op de Hogeschool InHolland in Haarlem en hoop dit jaar juni af gestudeerd te zijn!

Nogmaals bedankt!

Groetjes,

Anna

ik wil het best invullen; krijg ik dan ook je eindresultaat te zien? Ben ook wel nieuwsgierig namelijk.

Ruud

Hoi Ruud,

Dat zou ik even moeten overleggen met het bedrijf waarvoor ik dit onderzoek doe!

Groetjes, Anna

Enquête is iets aangepast, Enquête + Vragenlijst + Onderzoek + Panel = thesistools.com , deze graag gebruiken. :slight_smile:

Willeke Gerrits heeft ook al een keer zo’n enquete gedaan, zie aantal topics down. Misschien met je haar eens kontakteren?

Namibiefan