Enquête oriëntatie voordat klant boekt

Geachte lezer,

Graag zou ik u willen vragen, de volgende enquête in te vullen.
Het gaat om een onderzoek omtrent oriëntatie gedrag van de consument vóórdat er geboekt wordt.
Dit kunt u doen op de volgende website:

Enquête duurt ongeveer 5 minuten.

Vriendelijk bedankt!

En wat wil je met de uitslag gaan doen?

Ik vind de vragen weinig diepgaand. Kijkend naar mijn eigen reizen van 2011, dan zitten er een paar heel verschillende bestemmingen tussen. (Bv. IJsland, Oekraine, Indonesie, Egypte.) In elk land heb ik een andere manier van reizen, hoe moet ik daar een gemiddelde van nemen?

Beste Jenny

Zoals in mijn enquête gemeld heb, ben ik een 2e jaars student aan de NHTV in Breda, dit is een HBO toerisme en verkeerschool

Wat ik eigenlijk wil weten is, hoe oriënteer jij je voordat je een reis boekt, ongeacht welke bestemming.

Momenteel loop ik stage bij 333TRAVEL, dit is een Aziëspecialist.

Dus in principe mag je het op basis doen van Indonesië, maar het gaat er momenteel om hoe je je oriënteert op een vakantie voordat je boekt.

Bedankt.

Groetjes, S. Abalain

Hoe ik me orienteer hangt dus van de bestemming af. Als ik naar Indonesie ga plan ik niets en orienteer ik me pas ter plekke (wel boek ik al heel vroeg een ticket), bij andere landen lees ik me wel in.

Ik heb je enquete ingevuld, maar met de manier van vragen stellen die je nu hanteert krijg je een vaag gemiddelde, waar je dan vervolgens de nodige statistische testen op los moeten laten om er nog iets van de maken. Dit vang je op door een goede vragenlijst te maken.

Bedankt voor je tip Jenny.

ik zal er bij de volgende enquete aan denken.

Groetjes