Graag zou ik u willen vragen, de volgende enquête in te vullen.
Het gaat om een onderzoek omtrent oriëntatie gedrag van de consument vóórdat er geboekt wordt.
Dit kunt u doen op de volgende website:
Ik vind de vragen weinig diepgaand. Kijkend naar mijn eigen reizen van 2011, dan zitten er een paar heel verschillende bestemmingen tussen. (Bv. IJsland, Oekraine, Indonesie, Egypte.) In elk land heb ik een andere manier van reizen, hoe moet ik daar een gemiddelde van nemen?
Hoe ik me orienteer hangt dus van de bestemming af. Als ik naar Indonesie ga plan ik niets en orienteer ik me pas ter plekke (wel boek ik al heel vroeg een ticket), bij andere landen lees ik me wel in.
Ik heb je enquete ingevuld, maar met de manier van vragen stellen die je nu hanteert krijg je een vaag gemiddelde, waar je dan vervolgens de nodige statistische testen op los moeten laten om er nog iets van de maken. Dit vang je op door een goede vragenlijst te maken.