Emigreren naar Marokko (Oujda)!

Beste leden,

Eind dit jaar ga ik het echt doen, ik ga vertrekken naar Marokko en mij vestigen in Oujda.
Ik vroeg mij af of er meer mensen die kan op gaan of willen gaan? Of dat er mensen als zitten in Oujda die mij een beetje de wegwijs kunnen maken.

Hoor graag van iemand…

Spannende plannen! Waarom eigenlijk Oujda? Geen voor de hand liggende keuze normaal gesproken, toch?

Je zou trouwens ook nog een berichtje kunnen plaatsen op het Marokko forum: www.wereldwijzer.nl/marokko

Cool dat je gaat emigreren. Spannend! Ik hoop echter wel dat je op de hoogte bent van het feit dat je het geld dat je in Marokko verdient bijna niet meer het land uit krijgt. Zie deze link: Taking money out of Morocco - Morocco Forum - Tripadvisor
Wij zijn buitenlanders in Marokko tegen gekomen die na een aantal jaar tegen dit probleem aanliepen toen ze weer terug wilde naar hun eigen land. Dus belangrijk om wel bij stil te staan voordat je de stap waagt.
Heel veel succes en plezier in Marokko!

Sent from my SM-G800F using Wereldwijzer mobile app

Dag Jeroen,

ja ik weet het dat het niet de meest voor de handliggend is. Maar wel de plek waar ik mij het meeste thuis voel. Ik kan wel in Tetouan of Casa gaan wonen maar heb geen familie in de buurt.

En thanks voor de tip ga ik daar ook een bericht opplaatsen

Dag travelini,

Thanks voor jou tip, en zal eraan denken.

Dag iedereen,

Ik ben Abdelhafid en kom uit België. Bijdeze wil ik mensen uit België en Nederland die naar Marokko willen emigreren(vakantie ) en specifiek Agadir helpen voor een woning. Je kunt in Agadir een ideaal woning huren centraal gelegen van alle bezienswaardigheden. Stuur een persoonlijke bericht voor meer informatie en kijk de foto’s op Facebook te huur Agadir.
Met beleefde groeten

Sent from my SM-G900F using Wereldwijzer mobile app