Eénpersoons- en tweepersoonskamer in Barcelona

In mijn leuke, ruime en zonnige appartement net achter de stad (maar in een rustige niet toeristische buurt) heb ik twee extra kamers die ik voor korte periodes verhuur. Kort betekent minimaal 4 nachten, maximaal 30 nachten.

Beide kamers hebben een tweepersoonsbed, zijn uitgerust met lakens, dekens en handdoeken. In het huis kun je gebruik maken van de schone badkamer met douche en wc, tweede wc, keuken, woonkamer en super dakterras. Er is een wasmachine aanwezig en 24/7 WIFI.

Metro´s, bussen en trein allemaal op loopafstand. Zeer goede verbinding met vliegveld Barcelona. En heel veel leuke winkels (en winkelstraat) om de hoek!

Prijs hangt af van duur en aantal personen. Basisprijzen: 40 euro per nacht voor 1 persoon all in, 60 euro per nacht voor 2 personen all in, Geen extra schoonmaakkosten of feestdagentoeslag. Borg = verplicht = reservering. Korting vanaf verblijf van langer dan 6 nachten of met 3/4 personen. De éénpersoonskamer is voor 1 persoon, maar als je met z´n 4-en komt, kan deze ook als tweepersoonskamer gebruikt worden.

Mail me voor meer informatie en kijk op www.mabelatbarcelona.blogspot.com zodat je een beeld van mij (34 jarige Nederlandse vrouw die al 4 jaar in Barcelona woont). Oja, er is ook een zeer lieve kat aanwezig.