Een voorstelrondje

Beste allemaal,

Vanaf september 2012 tot en met januari 2013 heb ik stage gelopen bij het JW Marriott’s Mai Khao Beach en JW Marriott’s Phuket Beach Club, Thailand.
Ik heb hier veel belevenissen en avonturen mogen meemaken waardoor het reizen begon te kriebelen.

Een half jaartje daarna besloot ik daarom ook het koude Nederland wederom te verlaten en ditmaal was ik 5 maanden in Spanje te vinden, om in plaats van mijn minoren in Maastricht, een uitwisseling in San Sebastián te volgen.

Na een weekje te zijn teruggekeerd van dit geweldige avontuur kan ik niet wachten op mijn volgende buitenlandse avontuur.
Vanaf september 2014 ga ik een half jaar stage lopen. Echter weet ik nog niet precies waar, maar mijn grootste interesse gaat uit naar Hawaii.

Dus schroom jullie niet mij een berichtje te sturen zodra je hier wat meer informatie over hebt.

Liefs Manouk!

Hoi Manouk,welkom op wereldwijzer!
Jeetje Thailand… daar zou ik ook eens graag naar toe willen gaan,hoe waren je ervaringen met dit magisch land,Manouk?
Nou Hawaii is een droomeiland vol cultuur, avontuur en natuurlijk het prachtige weer.
Je zal nog wel met een aantal vragen zitten Manouk,heb je ondertussen al het Amerika Forum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je berichtjes posten alsook de ervaringen lezen van andere mensen die er al zijn geweest of er momenteel wonen.
Succ6 nog met de voorpret,Manouk !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.