Dutchweek 2016 Val Tho maatjes gezocht !!

Heyyyyyyy

Ik weet dat deze vraag voor veel wintersporters gevoelig ligt , zo midden in de winterperiode haha sorry , maar zijn er al mensen heeeeeeel voorzichtig te strikken voor de Dutchweek in Val Tho ? Elk jaar is het weer een zware strijd om mensen te vinden . Mijn vaste maat kan helaas niet meer , en de rest van mijn vrienden zijn anti sneeuw , dus misschien zijn er hier een paar party-people te vinden ? Ik man van 37 , snowboarder , relaxed en flexibel persoon , al zeg ik het zelf natuurlijk ! Houd van keihard knallen op de piste , en keihard knallen naast de piste . Ga meestal met de bus , 10 dagen in een appartement aan de piste , ben meestal rond de 400 450 inclusief skipas kwijt dus dat is echt relaxed . Lekker de spullen in de kamer droppen en boarden maar . Als er mensen zijn met andere wensen is het ook prima , alles is bespreekbaar . Voor iedereen die nog op wintersport moet gaan , wens ik een prettige en veilige vakantie ! Groeten Robert

Hoi Robert,

Ik had op wintersporters.nl een oproep gezet. Op dit moment zijn we met z’n tweeën. Man van 38 en ik, vrouw van 48. Weet niet of je ondertussen al iets geboekt hebt, maar we kunnen nog met elkaar iets plannen. Hoor ik van je?

groeten, Janet

fouteje. Jij bent Robert. Heb het nu pas door. haha.