(Dual) Anwärter Kaprun 19 november 2011

Hoi,

Wie rijd er 18/19 november 2011 naar kaprun en wil brandstofkosten delen?
Graag hoor ik van je.

Groeten
Thijs, katwijk ZH

Jep, ik ga hier ook naartoe.

Woon zelf in Wijchen (Bij Nijmegen)

Heb je zelf een auto?

Groeten,

Marc van Dijk

Ha Marc,

Leuk dat je reageerd,
Heb inmiddels iemand in de buurt gevonden, waarmee ik met de trein naar kaprun ga. Ik kom zelf uit Katwijk. Je zou eventueel aan kunnen sluiten als je dat zou willen.

Groeten
Thijs

Oh, ik heb namenlijk nog een plek vrij in de auto!

Maar als jullie al met 2 gaan heeft dat geen nut;(

Maar jij gaat dus ook de dual-anwarter doen bij SBSSV? Heb jij veel contact gehad met SBSSV of niet? ik heb echt amper informatie van hun gehad.

En ken jij dus nog iemand die dual anwarter gaat doen?

Aiaiai is dat even jammer,

Ja ik ga met ene Jimmy met de trein.

Ik doe inderdaad ook de dual,
Van SBSSV heb ik ook maar heel weinig gehoord. Ik heb ze wel gevraagd om een lijst met nederlandse deelnemers, en die heb ik uiteindelijk ook wel gekregen. Jij gaat dus ook met anderen erheen?

Groeten

Oh, hoeveel nederlanders doen er mee? kan je die lijst mss ook even doorsturen naar mij?

Ik zoek nog iemand om mee samen te gaan als het lukt!:stuck_out_tongue: Maar ken voor de rest niet echt iemand die de opleiding gaat doen daar, wel ene belg ben ik toevallig achter gekomen maar voor de rest niks

Okee ik stuur hem, moet je wel ef je emailadres geven.
Wacht trouwens nog heel even met iemand uitnodigen, want volgens mij had die jimmy nog niet geboekt. Even voor de zekerheid:-).

haha ok is goed, Kijk even via facebook voor mijn email adres! staat gewoon bij mijn info daar!