Droomwens Karel en Amanda in Noord- Italië, even voorstellen

Hallo lieve mensen, wij zijn Karel en Amanda, 47 jaar en willen onze passie en droomwens uit laten komen door een eigen optrekje met een praktijk voor Egyptische rituelen uit het oude Egypte te realiseren. Dit houdt in dat we verschillende soorten massages geven en werken met Egyptische oliën en edelstenen. Tevens geven wij chakra behandelingen.
Ook werken wij als therapeut voor mensen die bijvoorbeeld een fysieke of lichamelijke blokkade hebben.
Wij coachen ook tweelingzielen en begeleiden hun in het twinsproces, dit doen wij omdat wij zelf tweelingzielen zijn en een enorm transformatieproces hebben moeten doorstaan om dit fijne werk te mogen doen.
Daarnaast hebben wij een enorme passie voor de natuur en cultuur en duiken wij graag samen de keuken in voor heerlijke eigen gecreëerde gerechten die wij natuurlijk in de toekomst aan onze gasten kunnen aanbieden.
We willen graag in contact komen met mensen die onze passie delen of ons kunnen adviseren.

Hartelijke Groet,

Amanda en Karel

Hoi Karel en Amanda,welkom op wereldwijzer !
Ikzelf ben verzot op de traditionele thaise massage.
Gewoonlijk als ik in Thailand vertoef dan heb ik dagelijks wel een heerlijke massage.
Ik moet je bekennen dat ik me daarna veel beter in mijn vel voel,het is dat je lichaam een natuurlijke oppepper krijgt!
In iedergeval wens jullie nog veel succ6 toe voor de toekomst, Karel en Amanda !
Met vriendelijke reisgroet,georgessiam.