Donquijote

Heeft er iemand ervaring of weet iemand meer van de organisatie Don Quijote (taalcursus + werken in Spanje of Mexico)?

Groeten Isabelle

Hallo Isabelle,

Don Quijote is een organisatie waar je 100% op kunt vertrouwen.

Zij maken erg veel werk van hun werkervaringsprogramma en doen dit al vele jaren. En dan niet de geijkte baantjes die niets om het lijf hebben, maar het serieuzere werk.

Soms is het moeilijk om de weg te vinden in hun site, vandaar dat ik, in overleg met Don Quijote, een aparte site heb gemaakt :

http://spaansmetdonquijote.startbewijs.nl.

Hier kun je ook (vanaf volgende week) beginnen met je (gratis) eerste lessen spaans! En als je al spaans hebt gestudeerd, de niveautest staat voor je klaar.

Groetend,

piet meijerr
www.spanjeservice.nl

Ok bedankt voor je info!

Precies wat ik wou weten, is deze organisatie 100% te vertrouwen… ik overweeg wel om dit te doen.

groetjes

Hallo Isabelleke,

Geen dank, graag gedaan.

Ben benieuwd wat je gaat doen en hoe het je gaat bevallen !!

Succes met je keuze.

Idd Don Q is 100% betrouwbaar! Studytravel daarentegen leveren niet af wat er wordt beloofd. Ik kwam in Sevilla in een zeer smerig appartement terecht. De bereidwilligheid van de organisaties daar ontbrak om een passende oplossing te vinden…

Hallo Richard,

Dat is geen leuke ervaring geweest. En het hoofdkantoor van Studytravel in Nijmegen kon niets voor je doen?

piet meijers