Deze zomer nog vrijwilligerswerk doen in Afrika!

Hallo allemaal,

Heb je nog geen plannen voor deze zomervakantie en wil je die gebruiken om een onvergetelijke ervaring op te doen? Denk dan eens aan vrijwilligerswerk in Afrika! www.doingoood.nl

Doingoood is er voor iedereen die zin heeft om iets zinnigs bij te dragen voor een ander. Wij bieden vrijwilligerswerk aan voor iedereen die de handen uit de mouwen wil steken om een bijdrage te leveren aan een ontwikkelingsproject in Afrika. Doingoood werkt samen met kleinschalige, lokale, non profit projecten in Afrika. Je kan als vrijwilliger bijvoorbeeld werken in een kindertehuis, in het onderwijs, werken met gehandicapte kinderen of je expertise inzetten op medisch gebied. Als vrijwilliger bij Doingoood bieden wij je zoveel mogelijk vrijheid bij het invullen van jouw periode van vrijwilligerswerk in het land van je keuze in Afrika. Onze huidige projecten bevinden zich in Mombasa, Kenia.
Dus in je vrije tijd kan je lekker genieten op het strand of op safari gaan!

Kijk eens op www.doingoood.nl of er wat voor je bij zit. Er zijn zeker nog plaatsen beschikbaar voor komende zomer.

Hartelijke groeten,
Ineke

Lijkt me echt ontzettend gaaf! Ik zou graag volgend zomer deel willen nemen aan een vrijwilligersproject in Afrika. Ik ben dan 18 jaar. Is dat dan nog mogelijk?

Groetjes, Judith

Hoi Judith,

Leuk dat je vrijwilligerswerk wilt doen! Dit is zeker mogelijk vanaf 18 jaar. Kijk maar eens op www.doingoood.nl voor alle mogelijkheden en voorwaarden. Hier kan je je ook aanmelden!

Groeten, Ineke