Pittoresk is het eerste wat in je op zal komen bij het zien van De Haan. Deze charmante badplaats aan de Belgische kust ligt tussen Oostende en Zeebrugge. De Haan heeft in tegenstelling tot vele andere badplaatsen aan de Kust geen hoogbouw. In De Haan wisselen charmante vakwerkhuisjes en gebouwen in Belle Epoquestijl elkaar af en zorgen voor een haast residentieel karakter. De roze, gele en crèmekleurige pasteltinten van de vele villa’s en hotels, de gezellige boulevard en het vele groen zorgen voor een echte vakantiesfeer.
Goedemiddag Georges Siam,
Weet je mischien of er in de buurt van het strand ook een camper plek is waar je kan overnachten met de camper ?
Mogen er ook honden op het strand komen los of aan de riem ?
Lijkt me een leuke plaats om eens te bezoeken.
Met vriendelijke groet Silvia
Allias Zon70
Als ik belgenlandje bezoek (en ja dat gebeurt niet zo dikwijls gezien ik ongeveer 10.000km verder woon op een ander continent, ander halfrond
dan blijft De Haan op mijn verblijfslijstje staan.
Dan ga ik steeds opnieuw terug naar de B&B van Solange & Leo, sinds vele jaren gekend in het dorp voor hun aangename en warm onthaal door reizigers uit heel Europa.
Je kan hen vinden via hun website
Tropische groeten
Ivan
Hallo Sylvia, honden mogen op het strand, in de vakantieperiodes overdag aan de leiband, na 19u 's avonds mogen ze ook loslopen.
Mvg,
Marleen
Hallo Marleen,
Heel hartelijk dank voor je reactie, weet ik nu hoe het zit.
Mvg,
Silvia
Hallo Sylvia, je mag logeren met de camper op de wijk ‘Vosseslag’ in De Haan of aan de ‘Zwarte Kiezel’ - aan de boszijde, niet ver van Centerparcs, deze beide plaatsen zijn op een boogscheut van het strand.
Geniet van jullie vakantie in De Haan.
Groetjes,
Marleen