tijd voor een nieuwe aanwijzing, deze stad groeide binnen 8 jaar na oprichting uit tot hoofdstad van een gebied wat grooter was dan het land waarvan het nog steeds de hoofdstad is
Van welk land heb ik het eerste couplet uit het volkslied hieronder vertaald?
Oh Vaderland, je voorhoofd zal getooid worden met een olijvenkrans door de goddelijke aartsengel van de vrede Want in de hemel is je eeuwige toekomst door de vinger van God opgeschreven. Maar als een buitenlandse vijand het aandurft met zijn voetstappen je grond te bezoedelen, denk dan, oh geliefd Vaderland, dat de hemel je een soldaat in elke zoon heeft gegeven.
beatrijs gefeliciteerd met je leiderschap op de ranglijst, maar moeten de vragen dan gelijk zo lastig worden hihi als ik ergens geen benul van heb is het toch wel van koningshuizen prinsendommen en dergelijke dit word dus echt zwaar googlen
Bedankt
Tja, de vraag… dat soort dingen lees ik ook alleen maar bij de kapper of de tandarts Maar ik help een handje: het is een erkend kind van een of ander staatshoofd van een of ander land, maar (nog?) niet de officiële troonopvolger… Let op de woorden ‘in principe’ als je het land wil vinden!