De Duinhoeve in Renesse

Heey,

Ik ben Laura, en ik ga deze vakantie met 3 vriendinnen naar Renesse. Ons plan is om naar de Duinhoeve te gaan, want Duin & Strand zat al vol op de data dat wij konden. Maar nu was de vraag; Is er iemand geweest, zo ja, hoe was het daar? We willen het graag weten, want als het leuk is gaan we zo snel mogelijk reserveren!

Ciao!

huh? je de data dat jullie konden zat toch al vol???:wave: haha wij gaan met 15 man, 28-7 tot 4-8… miss zie ik je op de camping

Nee, dat was Duin & Strand ;). Maar wij gaan van 7-7 tot 14-7 :smiley:

dat kan neit is van vrijda tot vrijdag???

oops mijn fout:P

Ja! Volgens mij heb jij het over camping Duin & Strand, want wij hebben het reserveringsformulier en daar staat op van vrijdag tot vrijdag:P

haha, nee hoor ik had het wel over duinhoeve maar, keek ver keerd mijn fout zei ik al(A)

Haha oke dan :banana:

hay,

tis daar erg leuk en gezellie!!1
ik ben er alweer 4jaar geleden geweest. alleen naar het strand is beetje jammer dat dat veder is.

er stopt een disco bus elke avond voor de deur.

liefs linda

Oo mooi! Maar er is alleen geen stroom he… Mis je dat erg? En is het mogelijk om je koelelementen voor de koelkast ergens te koelen ofzo??

nee er is inderdaadgeen stroom. alleen wel in de douche / toilette kan je je telefoon ect opladen maar danmoet je er wel bij blijven staan. en de douches werkte toen der tijd met muntjes dat vond ik ook wel minder.

nope je kan nergens iets laten koelen. eten moet je gewoon per dag kopen.
tenzij je iemand kent die op het familie gedeelte staat naast de jongerenplekken.

veel plezier!!1
en als er vrienden familie langskomenmoeten ze bij de receptie een polsbandje kopen anders krijgen ze een boete!!!

liefs linda