Even er tussenuit en dan naar het vertrouwde Griekenland voor een heerlijke zon, zee, strand (nude!) en cultuur vakantie langs de Cycladen eilanden van de Egeïsche zee. Ik, man (47jr) uit Amsterdam zoek een reisgenoot m/v voor gezelschap en gezelligheid (geen relatie bijbedoelingen). Ik reis met rugzak en ga voornamelijk low-budget kamperen met een klein tentje. Zoek iemand (waarmee het klikt) die het in ieder geval leuk vindt om samen van eiland naar eiland te ‘hoppen’, 's avonds samen te koken of uit eten (zonder vlees/wel vis geen probleem) te gaan en heel af en toe iets samen ‘cultureels’ doen overdag. Periode: van 9 t/m 25 juli. Ik heb al een ticket Amsterdam vs Athene gekocht. Ik wil dit keer via Rafina-haven naar Mykonos, Paros/Naxos en Amorgos. Maar afwijken van de route kan altijd!
Het wordt waarschijnlijk via afvaart Rafina naar Paros, Milos, Folégandros en weer retour (misschien nog even via Mykanos).
…en laat je niet afschrikken van die paar naturisten stranden die ik (alleen) ga bezoeken… En alle reisopties vanaf Paros staan nog volledig open. Ik ben openminded, jong van geest, maak snel contact en ben gezellig in de omgang.