Omdat ik de reclame van bedrijven en stagebemiddelaars een beetje zat was en eens het echte Curacao wil ontdekken en de echte ervaringen, heb ik een eigen Curacao hyves gemaakt voor mensen die een stage op dit prachtige eiland willen gaan doen!
Hopelijk willen jullie mij helpen om van deze hyves een succes te maken en willen jullie allemaal lid worden van ‘Stage op Curacao’! Ga dus snel naar http://stageopcuracao.hyves.net en wordt lid!
Bedankt alvast en hopelijk kunnen we elkaar zo helpen met het vinden van stageplekken en andere lastige dingen rond stages op Curacao, zonder honderden euro’s te hoeven betalen aan bemiddelingsbureau’s!
Ja he! Ik vond zelf dat het tijd werd voor een hyves over stage op Curacao die vanuit normaal belang is gemaakt. Tot nu toe hebben alle sites die iets te maken hebben met stages op Curacao nog te maken met het belang van een bedrijf.
Ik wil ook via deze hyves proberen om mensen een reeel beeld te geven en mensen ook de kans te geven hun ervaringen te delen (goed en slecht), maar ook dat men zelf uiteindelijk een stage kan regelen en honderden euro’s kan besparen! Waardoor een stage voor iedereen mogelijk wordt!
Dus hopelijk steunen jullie dit initiatief en worden jullie allemaal lid! Want hoe meer mensen actief zijn, hoe beter we elkaar kunnen helpen! Dat dat helpen is mijn uiteindelijke doel!
Ik hoop echt dat iedereen zich aanmeldt en wij zo over een tijdje de stagiaires een kans kunnen geven om alles zelf te regelen! Want die stagebemiddelingbureau’s hebben nu een bevoorrechte positie waar ze erg goed gebruik van maken! Dat moet maar is stoppen!