Cruise Mexicaanse Riviera aug 2010

Beste mensen,
Graag zou ik reacties willen horen van mensen die in de volgende plaatsen zijn geweest: Cabo san Lucas, Mazatlan en Puerto Vallarta.
Wij gaan nl in augustus 2010 met ons gezin (51-50-21-18) een cruise maken van een week op het schip de Mariner of the Seas van de Royal Caribeanline en doen deze plaatsen aan. We verblijven er dus maximaal 1 dag per plaats. Zijn er dingen die we zeker moeten zien, die de moeite waard zijn? Er zijn natuurlijk vast wel excursies te boeken vanaf het schip maar die zijn denk ik ook wel erg duur. Liever had ik informatie/tips van andere reizigers om zo zelf een taxi te nemen naar de leuke plekjes. Wij maken deze cruise aansluitend nadat we 17 dagen door het zuidwesten van de usa hebben gereisd. (We hebben in het verleden zonder kinderen 2x een cruise gemaakt met de Holland Americalijn en dat is goed bevallen, vandaar ipv een strandvakantie op het einde van de usa-rondreis om te relaxen een weekje cruise.)
Graag tips over de hierboven genoemde plaatsen en altijd leuk als er mensen zijn die ervaringen kunnen vertellen over een verblijf op het genoemde schip.
Alvast bedankt, CarolineM