geachte forum leden,
volgend jaar (2013) ga ik voor de eerste keer naar een streek in spanje die ik nog nooit bezocht heb namelijk de costa blanca.
om mij goed voor te bereiden zoek ik een goede reisgids over deze streek en een goede wegenkaart van dit gebied.
ik verblijf in het Atalaya Park te Benijofar, naast het gerenommeerde vakantieoord Cuidad Quesada.
wij gaan met onze eigen wagen aldaar voor een maand zodanig dat we toch de meest interessante plaatsen kunnen bezoeken.
nog even meegeven dat mijn vrouw gehandicapt is en onze wandeluitstappen doen wij met haar rolstoel.
Wij kijken uit naar mooie promenades langs de zee om er lange wandelingen te maken met de rolstoel.
ik weet wel dat benidorm aan de costa blanca ligt en dat het aldaar zeer druk is wij vermijden dus deze plaats
ik dank iedereen bij voorbaat die mij mooie tips geeft om een geslaagde vakantie door te brengen in dit gebied
met voorname groet
johny en francine vermeire-thuriot
geachte forum leden,
op 21 mei stuurde ik onderstaand bericht en tot op heden kreeg ik geen enkele tip, ik besteed heel wat tijd in de voorbereiding van mijn reis.
Nu kijk ik uit wie reageert
hieronder het bericht die ik verstuurde op 21 mei en jullie mogen ook tips geven op mijn emailadres fransolly@gmail.com
geachte forum leden,
volgend jaar (2013) ga ik voor de eerste keer naar een streek in spanje die ik nog nooit bezocht heb namelijk de costa blanca.
om mij goed voor te bereiden zoek ik een goede reisgids over deze streek en een goede wegenkaart van dit gebied.
ik verblijf in het Atalaya Park te Benijofar, naast het gerenommeerde vakantieoord Cuidad Quesada.
wij gaan met onze eigen wagen aldaar voor een maand zodanig dat we toch de meest interessante plaatsen kunnen bezoeken.
Nog even meegeven dat mijn vrouw gehandicapt is en onze wandeluitstappen doen wij met haar rolstoel.
Wij kijken uit naar mooie promenades langs de zee om er lange wandelingen te maken met de rolstoel.ik weet wel dat benidorm aan de costa blanca ligt en dat het aldaar zeer druk is wij vermijden dus deze plaats
ik dank iedereen bij voorbaat die mij mooie tips geeft om een geslaagde vakantie door te brengen in dit gebied
met voorname groet
johny en francine vermeire-thuriot
Hallo,
Misschien moet u eens proberen op het spanje forum,
Dat is een forum van mensen die in spanje wonen daar zult u beslist andwoorden krijgen,
Veel suc6 eermee,
Groetjes,:zon02: