Combinatie van Spaanse les en Vrijwilligerswerk nabij Montañita, Ecuador

In de ochtend ga je op een relaxte manier deel nemen aan de Spaanse lessen. Er zijn lessen voor complete beginners tot aan vergevorderde studenten. In de middag kun je dan gaan deelnemen aan 1 van de projecten die in of nabij Montañita gelegen zijn.

Denk aan:

  1. Werken op een Basisschool:

Een typisch lokaal dorps schooltje voor leerlingen tussen de 5 en de 11 jaar.
De kinderen zijn super lief en zullen het niet nalaten je na te roepen als je ze
op straat tegen gaat komen na de lessen. De school is op zoek naar enthousiaste
vrijwilligers met bepaalde vaardigheden (mag van alles zijn) en die dat graag willen
delen. Omdat het toerisme een steeds belangrijkere vorm van inkomsten wordt in de
regio willen de kinderen allemaal erg graag Engels leren, jouw hulp kan hier dan ook
zeker gebruikt worden. Maar, nogmaals, hiertoe is het niet gelimiteerd. Als jij andere
vaardigheden hebt (denk aan sport, kunst, cultuur) zijn deze meer dan welkom ! De
kinderen zullen meer dan eens blijk geven van de waardering die ze voor jou hebben !

  1. Aquarium:

Kom en help de (wilde) dieren bij het Animal Rescue Center of werk als vrijwilliger bij
de Ecologische Kids Club bij het enige kust Aquarium in Ecuador. Deel je creativiteit
en energie door je bij deze club aan te sluiten. Door als vrijwilliger aan de slag te gaan
bij een organisatie die centraal staat in het leven van de lokale gemeenschap zal je
met open armen ontvangen gaan worden. Een ervaring die je nooit vergeten zal !

Omdat het essentieel is dat je een basiskennis van de Spaanse taal hebt vragen we wel
om deel te gaan nemen aan de betaalde Spaanse lessen. Dit om teleurstelling te voorkomen !
Als men 2 weken wil werken aan een vrijwilligers project dient men ook 2 weken Spaanse les
te volgen, idem voor 3 weken. Leuk is wel dat dit parallel kan lopen aan elkaar, dus op dag 1
ga je deelnemen aan de Spaanse lessen en in de middag start je ook meteen met je project.
Na 3 weken ben je niet meer verplicht om de Spaanse lessen te volgen en kun je naar hartenlust
aan de slag.

Een combinatie pakket (bovenstaande) is overigens boekbaar voor slechts € 265,- per week. Minimale verblijf is 2 weken.

Uiteraard zit je accommodatie en eten (2 keer per dag) hierbij inbegrepen … Vermeld bij het boeken wel dat je de advertentie via wereldwijzer.nl hebt gevonden, anders betaal je € 275,- per week …

Voor meer info over deze mogelijkheid mag je me altijd een privé berichtje sturen of een directe mail

Hopelijk mogen we jullie snel begroeten in Ecuador

We hebben overigens ook mogelijkheden voor Medici in Ecuador ! Voor meer info mag je altijd mailen !

Er zijn ook leuke nieuwe projecten in Quito beschikbaar vanaf nu. PM wanneer je meer info wenst !

Hai,

Waar zou ik wat meer informatie kunnen vinden over dit project, het lijkt me namelijk heel leuk om hieraan deel te nemen !

Gr Nora

Hallo Nora,

Je mag me altijd een PM sturen met al je vragen. Ik heb alle info beschikbaar die je wenst te hebben :slight_smile:

Marvin - Stulango, Moving Cultures