Columnist gezocht

Columnist gezocht

Heb je een vlotte pen en een speciale band met Amerika? Dan is dit misschien wel iets voor jou. Ik zoek iemand die het leuk zou vinden om op vrijwillige basis een maandelijkse column te schrijven voor het Amerika Forum. Misschien ben je naar Amerika geëmigreerd en vind je het leuk om de mensen in Nederland op de hoogte te houden van alle Amerikaanse perikelen? Of misschien ben je voor je werk vaak in Amerika geweest en wil je ons wel vertellen waar je nou écht geweest moet zijn? Het kan ook zijn dat je op een andere manier je erg verbonden voelt met het land en dat graag met ons zou willen delen. Iedereen wordt van harte uitgenodigd een proef stukje van tussen de 150 en 250 woorden te schrijven en naar mij te sturen voor 21 maart. Wanneer je nog wat inspiratie wilt opdoen, er zijn al wat columns op Wereldwijzer te vinden. Ik ben benieuwd naar de reacties!

Wat een leuk idee! Ik woon sinds maart 2010 in New York en schrijf al voor mijn eigen blog. Ik ga zeker een proef column schrijven en voor 21 maart insturen!

Groeten vanuit New York,
Nellies

1 like