Canet Plage! Juli 2005

Eey!! Ik ga 4 juli 2005! met 2 vriendinnen naar Canet Plage, camping Mar Estang… Met Traxs… We zouden ut leuk vinden als we al in contact kunne kome met mensen die daar ook heengaan :slight_smile: Ik zie hier namelijk alleen maar berichtjes van mensen die daar vorig jaar zijn geweest… Als die nog leuke tips hebben ofzow… Laat ff wat horen!
Dusz ga jij naar Canet Plage, camping Mar Estang in Juli 2005??? Laat wat van je horen!!
Greetz xXx Jennet

Heey!

Wij zitten sterk te denken over een vakantie op een camping in Canet plage… :rolleyes: Kan haast niet anders dan dat t die camping is, want wij hebben hem gevonden via zo’n tijdschrift, Trax zou goed kunnen. We twijfelen nog wel een beetje, maar de kans is groot dat we gaan! Waar komen jullie dan vandaan?

Groetjes Ronald

Heeey waarschijnlijk gaan wij 5en (meiden) ook naar dezelfde camping, ook in juli 2005… :smiley: Dus mss tot later :wink:
xxxx

Hey ForumLezers B)

Komende zomer ga ik ook naar deze camping… Niet in juli maar in augustus, wie kom ik tegen?! (ik ga met een groep van zeven vrienden…) Morgen boeken dus het begint al te kriebelen… :smiley:

Groeten Ton

http://www.geocities.com/tonvc9/FOTOTON.jpg

ik heb ooit eens gemaild, nooit reactie gekregen…

Ik ga 11 juli als het goed is ook naar die camping. Vrijdag geboekt zal vast wel ok zijn…
Wij (ik en mijn vriendin) zijn er heen gegaan om lekkere strandvakantie een beetje te kunnen combineren met de mogelijkheden als canyoning en raften ensjow.
Wat heeft jullie doen besluiten om daarheen te gaan? Ook zou ik wel willen weten van mensen die er zijn geweest hoe het daar was? Zijn er daar bijvoorbeeld mensen wezen raften?.. ik ben erg benieuwd.

*delete *

Ik vertrek 27 Juni ook naar Canet Plage. Wij staan ook op de camping Mar Estang.
We hebben geboekt bij x-travel, maar we hebben geen idee wat we ervan moeten verwachten. we zitten in 2 twee persoonstentjes type Comfort.
Iemand ervaring met deze tentjes en x-travel?
Ik hoor het graag :rolleyes: :slight_smile:

Nog meer mensen die 27 Juni naar Canet Plage gaan?

hoihoi!!

Ik zit de hele zomer 2005 (eind juni, juli en augustus) in Camping Mar Estang als reisleider voor een Belgische organisatie. Ik ging er eind april al op prospectie en het is zeker en vast dik in orde!!!
ik kijk er al naar uit.

Volgende organisaties zitten er ook:

• Ruff: Duits, ± 500 man per week
  • X-travel: Nederlands, ± 50 man per week
  • Jongerentravel: Belgische (Vlaams), ± 50 man per week

als je vragen hebt over de comping of Canet Plage, stel ze gerust op: aangepastsporten@yahoo.com

groetjes van Thomas

Hai weer’s een berichtje van mij!!
Nog maar een paar weekjes en dan vertrekken we naar Canet Plage :slight_smile: kan haast niet wachten…!
Al die mailtjes die gestuurd zouden zijn heb ik helaas niets van ontvangen :s heel vaag!! dat loopt niet erg lkkr via deze site denk…
Dusz; wil je me mailen–> jennet_1987@hotmail.com! je kan me ook toevoegen op msn… ik heb al een paar mensen leren kennen die ook naar canet plage, mar estang gaan en das erg leuk!! Hoe meer hoe beter!
Groetjez xXx Jeannet

Hallo allemaal!!

grappig dat ik al deze berichtjes tegen kom! Ik vertrek namelijk volgende week naar Frankrijk en wordt komende zomer jullie reisleidster!! :smiley: (Voor alle personen die met Traxs, X-travel, Tentotel en Do it gaan).

Heb er echt ontzettend veel zin in en we gaan er voor zorgen dat jullie allemaal een top vakantie krijgen!!!
Heb verhalen gehoord van de reisleiders van afgelopen jaar en het schijnt echt een top loactie te zijn! Mooie en grote camping en vooral leuke actieve, culturelen excursies en niet te vergeten een groot party gehalte!! Komt dus helemaal goed!

Als jullie nog iets willen weten, mogen jullie me natuurlijk mailen!

Tot van de zomer!!!

Dan zie ik je in Frankrijk misschien wel :slight_smile:
Wij vertrekken 27 Juni

Halloooo allemaal! Wat grappig dat jullie ook naar Canet Plage gaan, heel toevallig kwamen we op de site en zag dat er nog veel meer mensen naar Mar Estang gaan, 5 juli! Wij hebben er heel veel zin in. Misschien zien we jullie daar wel! Wij zitten in een mobile home en gaan met het vliegtuig! See you!
Groetjes Arianne en Carolien

[COLOR=orange]

Heej!

Ik ga samen met 3 vriendinnen naar Canet Plage… wij gaan 15 augustus tot de 25e!
Nog leuke mensen die dan ook daar zijn? Dus reageer even als je in die zelfde periode ook daar bent :smiley:

Groetjes karlijn

jaaaaa . ik zitt daarzo ook op die camping van 19 jUli tot 3 weken erna =) … zie jullie daar wel , gaan wel veel nederlanders heen trouwens zeg :o. Is er veel te beleven daar ? .

niie l O s

Hoi allemaal, wij zijn er ook, alleen wij komen 18 Augustus aan. Wij vertrekken de 15e Augustus uit Nederland en gaan met de motor. Een hele trip dus we doen er iets langer over.
Misschien zien we je daar. We hebben een stacaravan gehuurd en hebben er zin in. Nou al vast veel plezier en we zien elkaar in de beachclub. Ik draag een zwembroek :smiley: B) . Groeten Wim

Ik ga morge weg!!!
Met ze 3e ff in de auto stappen en gas geven!!
Gaat heftig worden,…
De nodige voorbereidingen zijn al getroffen :stuck_out_tongue:

hee ik ga dit jaar (2006 dus :wink: ) ook naar mar estang… wie komen er nog meer?? laat ff weten als je ook komt!!
xxx marlieke ,

Hoi Marlieke,
Ik ga samen met een vriendin ook dit jaar naar mar estang. Wanneer gaan jullie. Ik ga 10 dagen en vertrek op 3 juli.
-x-
An