Canada Trouwen/Wonen/Werken Nederland

Hallo Iedereen,

Ik ben op zoek naar iemand die mij wat meer informatie kan geven betreft trouwen in het buitenland. Ik heb al meerdere malen op internet een beetje rond gekeken maar ik kom er niet helemaal uit. Mijn man woont in canada. Wij willen trouwen zodat het mogelijk is om langer bij elkaar te blijven dan elke keer terug naar huisland te vliegen. Omdat wij op dit moment nog niet weten waar wij willen gaan wonen en ik zelf bang ben dat als ik in canada trouw dat bepaalde dingen voor mij gaan veranderen in Nederland. Wil ik daar eigenlijk een antwoord op hebben. Is het mogelijk om te trouwen in canada wat zal er veranderen met mijn nederlandse nationaliteit of rechten die ik normaal zou hebben in nederland. Of voor hem als we zouden gaan trouwen in Nederland. Ik zoek op dit moment eigenlijk wat de makkelijkste weg is om alle twee wel onze voordelen te kunnen halen uit beide landen, omdat we nog niet weten waar we gaan wonen. Zo heb ik verhalen gelezen dat het lastiger word met de financiering van een huis etc. Verder weet ik dat de regels streng zijn in canada qua trouwen. Is het wel mogelijk als we in nederland trouwen dat ik wel in canada kan gaan wonen.

Mocht u niet het directe antwoord weten op alle vragen hoop ik toch dat met een paar reacties ik iedergeval de goede weg op kan van waar ik in het geheel informatie hierop zou kunnen vinden.

Met vriendelijke groet,

Michelle