Canada National Park Pass geldig tot 31-08-2007

Niet beschikbaar meer, verkocht.

Over te nemen:

Canada National Park Family pass:

voor meer info zie:
http://www.pc.gc.ca/voyage-travel/carte-pass/index_E.asp

Deze pas is nodig om toegang te krijgen tot de 27 nationale parken in Canada en is geldig tot 31-08-2007 voor 1 voertuig met inzittenden.

In Canada kost deze $123.80.

Ga je voor Augustus volgend jaar op vakantie naar de nationale parken in Canada dan is hier de kans om wat te besparen.

Wij gaan nog net in juli 2007 naar Canada dus dit lijkt me wel wat.
Is de pas ook geldig voor een camper?

We hebben hem zelf ook gebruikt voor een camper, dus ja, hij is geldig voor een voertuig (auto, camper, motor, etc) + inzittenden

Nou dan willen we hem graag hebben.
Laat even weten hoe jullie dit willen regelen.

Hoi, Ik heb je mijn telefoonnummer bijna direct in een e-mail naar je verstuurd, maar die is misschien verloren gegaan. Ik heb hem nogmaals verstuurd en ook naar je privebox hier. Neem even contact op dan kunnen we het afronden.

Hoi,
Rudi

De Canada pass is ondertussen verkocht.

waarom heb je die kaart verkocht, van het geld worden de parken onderhouden. Beetje zielig dat je zoiets verkoopt

.

Wij hebben hem in ieder geval niet meer nodig. Zijn dit jaar naar Canada geweest en onze volgende reis zal ergens anders heengaan.
Misschien dat iemand anders er wat mee kan.

waarom verkoop je de pas? met het geld worden goede dingen gedaan, onderhoud park enzo. Het is al een dure vakantie, beetje bezuigingen op zoiets is nogal bekrompen en zielig