Camping Las Dunas; Costa Brava

*Heey :wave:

heeft d’r iemand informatie over deze camping??
Is het een beetje leuk voor kindere vanaf 14?
Gaat dr toevallig ook nog iemand heen? :smiley:

naarja ik hoor het wel

Nicolee *

Hoi Nicole,

Was ook op zoek naar informatie en zag toen jou oproep.
Het lijkt ons een leuke camping. Wij gaan in augustus en hebben deze camping geboekt omdat er zoveel te doen is en omdat er veel goede meningen over waren te lezen op zoover.nl Als je nu op zoover.nl kijkt staan er ook wat minder goede meningen op, vorigjaar waren die wat beter, maarja, dat zal je net zien!

Groetjes Jacq

hoi nicole weer!

Ik ben erachter waarom de meningen verschillen op zoover.nl! Er zijn 2 campings Las Dunas!!! De ene ligt in sant pere pescador en de ander in L escala! Dat is toch ook wat! Die in L escala daar zijn de meningen wat positiever over!

Groetjes

*Ooh oke,
Wy gaan naar Las Escalla ofzoo
Gelukkig zyn daar de meninge wat beter over :d

Toch heel erg bedankt ik zal eens op die site gaan kykee

Groetjess Nicole *

nouja, je zal het niet geloven, maar Las dunas ligt tussen sant pere pescador en L escala in, dus het is waarschijnlijk toch 1 camping!!! De meningen zijn denk ik verdeelt! vond het al vreemd, 2 campings zo vlak bijelkaar met dezelfde naam! Gelukkig maar, want ik dacht al wat hebben we nu weer geboekt!

Groetjes maar weer!

Ik ben daar jaar of 4 geleden eens geweest. Toen was ik 16 en ging ik met een vriendje en zijn ouders mee. Was een leuke camping. Ik heb daar geloof ik iedere dag getafeltennist, gevoetbald, gezwommen in het zwembad, getennist, aan het strand gelegen en uit gegaan. Er is namelijk een grote disco op de camping zelf (helemaal geluidsdicht dus geen overlast voor de ouders ofzo hoor…) en er is er eentje een camping verderop. De kids zullen zich dus zeker vermaken, al is het niet met uitgaan dan is het met tennissen enzo!

*Het klink allemaal kei leuk
we hebbe er hier thuis allemaal zin in :smiley:
allebei bedankt voor de info :smiley:

Groetjess Nicole *

Hoi Nicole,

Ik ben zelf nooit op deze camping geweest maar een kennis van mij gaat er al jaren naar toe. Volgens deze kennis is er daar vertier voor jong en oud en ze schijnen een leuk animatieprogramma te hebben!

Veel plezier alvast!
groetjes

Las Dunas is groot…Camping Laguna is veel beter!

Als je wat meer wil weten over deze camping ga dan even op site van camping spanje.nl of op camping review
mvg pojo

Nou uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het een leuke camping is.
Niet al te veel te doen, maar je zit vlak aan het plaatsje en daar is meer dan genoeg te doen :slight_smile:

Las Dunas ligt in de duinen…