Camping kopen in Portugal

Hoi allemaal,

Mijn man, ik en schoonzus willen een camping kopen in midden Portugal, vlakbij Tomar.
Wie heeft dit ook gedaan? Waar zijn jullie begonnen? Want we hebben wel eigen geld, omdat we onze huizen dan verkopen. We halen alleen niet het hele bedrag wat de camping kost.
Moet je in Portugal een middenstandsdiploma en horecadiploma hebben?Hoe zit het met de verguningen? De camping die we op het oog hebben is in het bezit van alle verguningen, maar kunnen wij die dan gewoon overnemen? Gelden die voor ons ook?
Waar moeten we allemaal aan denken? Wij vinden het echt moeilijk, waar begin je?
Ik weet het, erg veel vragen!!
We zouden blij zijn er mensen zijn die antwoorden weten, al is het er maar vast 1… dank je…

een gouden raad bij contracten in een vreemde taal… neem een advokaat in de hand in Belgie of Nederland die vertrouwd is
met het werken in Portugal en in Portugal een beroep kan doen op
een confrater,het zal u veel kopzorgen besparen. ik kan eventueel
enkele contactgegevens doorsturen, veel succes Fitis

Hoi, ben benieuwd hoe ver jullie zijn, ik ben nl ook bezig met het overnemen van een camping in Portugal. Een jurist heb je in ieder geval nodig, ik heb iemand gevonden via een makelaarskantoor. En verder heb je geld nodig, want 70 tot 80% wordt maximaal gefinancierd. Nou laat wat horen!!
Adeus, Karin

Hoi, leuk zeg! waar ben jij bezig met een camping? en waar ben je al tegenaan gelopen of is een goede tip voor ons?
Wij zijn naar een camping gaan kijken maar dat was niet wat we wilden, nu gaan we in januari terug en gaan we kijken naar stukken grond. Dan wordt het wel iets moeilijker omdat alles opgebouwd moet worden, maar we zullen zien!!
succes!

gezien ik geen commerciële info wil plaatsen : heb je hier wat aan?
probeer eens enkele zinsneden in te googelen ? je komt er wel op denk ik
veel succes alvast
Appreciation:
A very interesting property with many possibilities. This farm can be used as a camping site, organic farming or for rural tourism. In the middle of the property there passes by a small stream. Property well located, 15 km from Oliveira do Hospital and 7 km from Caldas das Felgueiras

Ik verklap nog even niet om welke camping het gaat. Ik weet wel dat er in Castanheira een stuk grond te koop is, met vergunningen (erg belangrijk, want dat kan erg lang duren) en een plan. Even googelen… of op de site camping te koop kijken, of op site van affidata punt com, kan je per land zoeken (Tomar staat daar ook nog op). Succes en ik wil best contact houden, maar dan is per mail misschien handiger dan op zo’n openbare site. In de herfstvakantie ga ik er weer heen! >>>
groeten, Karin

het is nocastanheiro waar je ook kan kijken! Succes (boa sorte):zon02: