Camping In Frankrijk

wij zijn een kleine camping in zuid frankrijk en zoeken iemand voor de maand Juli om ons te helpen met campeerders ontvangen, ijsjes en brood verkopen, s’avonds koken voor ons klein restaurantje…
Het is een baantje met au pair basis, als je geinteresserd bent, mail naar [email=masderey@hvtour.fr]masderey@hvtour.fr ,en laat je telefoon nummer mischien achter zo dat wij je eventuel kunen bellen!!
redelijke spreekvaardigheid in de franse taal is nodig!

Originally posted by franse frans@20-05-2003, 11:25:14
** wij zijn een kleine camping in zuid frankrijk en zoeken iemand voor de maand Juli om ons te helpen met campeerders ontvangen, ijsjes en brood verkopen, s’avonds koken voor ons klein restaurantje…
Het is een baantje met au pair basis, als je geinteresserd bent, mail naar [email=masderey@hvtour.fr]masderey@hvtour.fr ,en laat je telefoon nummer mischien achter zo dat wij je eventuel kunen bellen!!
redelijke spreekvaardigheid in de franse taal is nodig! **

wij zijn een kleine camping in zuid frankrijk en zoeken iemand voor de maand Juli om ons te helpen met campeerders ontvangen, ijsjes en brood verkopen, s’avonds koken voor ons klein restaurantje…
Het is een baantje met au pair basis, als je geinteresserd bent, mail naar [email=masderey@hvtour.fr]masderey@hvtour.fr ,en laat je telefoon nummer mischien achter zo dat wij je eventuel kunen bellen!!
redelijke spreekvaardigheid in de franse taal is nodig!

Hoi, ik ben Rozemarijn en ik ben 19 jaar (bijna 20). Het lijkt me erg leuk om bij jullie te werken, alleen ik kan geen frans praten, ik weet niet of dit een probleem is? In welke plaats is het trouwens? Ik hoop snel van jullie te horen, liefs Rozemarijn

Hoi!
Ik ben Yvette en ik zoek nog werk voor de maand Juli. Het liefst natuurlijk in het buitenland. Ik ben 17 jaar, spreek goed engels, redelijk goed duits en versta frans, maar ben niet zo goed in het spreken. Ik heb wel frans op VWO niveau afgerond.

Mijn email is iknicky@hotmail.com en mijn telefoonnummer is 0548-367066.
Hopelijk ben ik een beetje wat jullie zoeken.
liefs, Yvette

Hallo,. :lol:
Ik ben achttien jaar en ik ga vanaf Juni wonen en studeren in Nice, op dit moment ben ik nog steeds op zoek naar een bijbaantje en dit spreekt me heel erg aan. Waar ligt jullie camping precies?
Verder versta en spreek ik Frans redelijk. En ben ik de hele maand juli beschikbaar.
met vriendelijke groet Ester.
Kusjesester@hotmail.com