Ik ga dit jaar naar camping fabulous in Rome,
Aangezien dat ik wat ouder ben wil ik graag 's avonds op stap op de camping. Weet iemand of de discotheek leuk is?
Ook als je in de zomervakantie op vakantie gaat naar Fabulous zet je leeftijd en datum eronder
XO:ITALY:
Er is geen reet te doen daar :P. Ben daar twee jaar geleden geweest. Pizza’s op camping duur en zeer slecht. Om naar Rome centrum te komen moet je klein stukje lopen naar een bushalte die uit elkaar lijkt te vallen en de troep bij de bushalte is enorm. Niet echt uitnodigend.
Zwembad is wel goed en je kan er lekker liggen, dat was voor ons het enige goede (Daar adverteren ze dan ook flink mee). Voor de rest beetje afgezonderde camping. Wat mij betreft krijg de camping minder sterren als aangegeven. Er was wel een kleine minisupermarkt. Als je met een eigen tentje gaat staan er geen stoelen of tafels bij de plekjes of je moet op de grond gaan zitten. Toen wij aankwamen konden ze ons in eerste instantie niet op de lijst vinden en werden ze pissig op ons. Maar goed de tranfer vliegtuig naar camping en andersom was wel goed geregeld. Ik heb geen discotheek gezien of gehoord. Tegenover de camping aan de andere kant van de weg was wel een soort van schoolweekuitje met een flinke geluidsinstallatie en daar stonden wij illegaal drankjes af te tappen. Helaas hoe onopvallend mogelijk werden we weggestuurd. Denk niet dat deze installatie van Fabulous zelf is aangezien niemand van Fabulous er eigenlijk mocht komen.