Hey hey!
Zijn er hier nog mensen rond de 1 6 jaar die eind juli/begin augustus naar camping Club Mar Estang in Canet Plage, Zuid-Franrkijk gaan?
x Saskia
nee heaas !
Hahah ja ikke! Van 25 juli tot 14 augustus! gege! Ben 16 jaar!
Kus
Hey Anneloes!
Je gaat in dezelfde periode na de camping! Heb je msn? Wil je me dan toevoegen: s_a_s_k_i_a_@hotmail.com, meelen mag oowk;)
xxx Saskia
Heey B) !
Hoe was jullie vakantie in Mar Estang?
Raad je het aan voor 16-jarigen?
Wij willen er zomer 2004 misschien heen gaan.
[FONT=Optima][SIZE=7][COLOR=purple] Heey Canetties! Ik ga met zomer 2004 met nog 2 andere meiden Mar Estang onveilig maken… we zijn er nog nooit geweest, dus als 1 van jullie nog belangrijke info heeft: leuke eettentjes, goeie discotheken enz, ik hoop wat te horen, ennuhm misschien tot deze zomer? x nique
Originally posted by Gast: Anneloes@17-07-2003, 14:06:28
** Hahah ja ikke! Van 25 juli tot 14 augustus! gege! Ben 16 jaar!
Kus **
[SIZE=14][COLOR=blue] ho0i ho0i ik gaa ook naar die camping van 18 juli tot 31 juli zijn dr nog meer mensen die gaan??..
mn hotmail is daisy_serena@hotmail.com dus voeg me ff toe
gro0etjes DaisY :o
Originally posted by Gast: Anneloes@17-07-2003, 14:06:28
** Hahah ja ikke! Van 25 juli tot 14 augustus! gege! Ben 16 jaar!
Kus **
ho0i ho0i jaa ik ik ben dr 18 juli dan ben ik er twee weken … mn email is daisy_serena@hotmail.com groetjes daisy p.s mischien kunnen we msnen
Komen er ook nog oudere jongeren op die camping? Of is het echt alleen voor 16jarigen? :huh:
Wij zijn er de eerste twee weken van juli, groep van vijf jongens van 20 en 21 uit omgeving Amsterdam.
Dames 20+, reageer & make my day!
Ik ga ook 8 augustus ofzo 2 weken mensen die gaan dan djordi87@hotmail.com hoop dat het daar goed los gaat laturrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :ph34r:
Ik ga 16 juli daarheen ( 2004 )
jrn_h@hotmail.com is me msn … voeg me maar toe