Hallo, wie heeft er een leuke tip voor een mooie Camping met stacaravans aan de adriatische zee.
Moet ook leuk zijn voor kleine kinderen en wijzelf zijn cultuur snuivers en houden van lekker eten.
B.V.B. Bettine:wave:
Hallo, wie heeft er een leuke tip voor een mooie Camping met stacaravans aan de adriatische zee.
Moet ook leuk zijn voor kleine kinderen en wijzelf zijn cultuur snuivers en houden van lekker eten.
B.V.B. Bettine:wave:
Camping Mediterraneo in Cavallino,
:ITALY: :laugh: :love:
**camping open van 6/5-24/9 **
**zwembad open van mei-september **
**oppervlakte 17 ha **
**900 plaatsen, 60-70 m² **
**zwembad 25x12 **
**kinderbad 25x15 **
**waterglijbaan **
aan zandstrand ![]()
**bar/restaurant **
**pizzeria **
**meeneemmaaltijden **
**winkel **
**wasmachines, droogtrommel en strijkruimte **
**babysanitair **
**internetpunt **
**fietsverhuur **
**verhuur van surfplanken en kano’s **
**Ned. recreatieprogramma mei-september **
**disco 7 x p/w tot ± 02.00 uur **
**avondprogramma 7 x p/w **
**speeltuintje **
**3 tennisbanen **
**basketbal **
**volleybal **
**voetbal **
**tafeltennis **
**fitnessruimte **
**vissen 15 km **
**paardrijden 4 km **
**golf 15 km **
**tv.- en amusementsruimte **
**barbecue mag **
**huisdieren verboden **
**Engels in receptie **
**dorp 2 km **
Utrecht 1350 km
Ik heb hier zelf 4 jaar achter elkaar gestaan. En het blijven de mooiste vakanties van mijn leven!
Er is van alles te doen, voor jong en oud, niet te grote camping, niet te klein, vriendelijke mensen, leuke omgeving…
**Cavallino
De lagune van Venetië wordt van de Adriatische zee afgesloten door landtongen met zandstranden. De badplaats Cavallino ligt op zo’n landtong iets ten noorden van Venetië. De kust van Cavallino is 15 kilometer lang met brede zandstranden waaraan een groot aantal campings, hotels en vakantiedorpen liggen. Vanuit de haven bij Cavallino zijn er excursies te maken naar de eilandjes Burano, Torcello en het glaseiland Murano. Het is een belevenis om met een bootje langs de langgerekte lagunes te varen met de typische mediterrane begroeiing en als je geluk hebt kom je reigers, ooievaars of zelfs een flamingo tegen. Venetië met honderden bruggen en kanalen, ligt op ongeveer 8 kilometer afstand van de haven van Cavallino. Hier ga ik op zoek naar onze bestemming, camping Mediterraneo.
![]()
**