Campervan Toyota Hiace bwj 2003 te koop of te huur vanaf 29/30-12-2014

Beste wereldreizigers,
Graag wil ik het volgende onder de aandacht brengen.
Wij, mijn vrouw en ik gaan in november en december 2014 een bezoek brengen aan Nieuw Zeeland.
Dit bezoek aan Nieuw Zeeland heeft drie doelen, bezoek van vrienden die zijn geëmigreerd in de jaren '80, genieten van de prachtige natuur en het genieten van een prachtige vakantie.
De voorbereidingen zijn zover als klaar, alleen nog de puntjes op de i plaatsen, vlucht is geboekt en Campervan gekocht.
De Campervan die ik met behulp van mijn vriend (garagist in Auckland) heb gekocht zou ik graag na mijn bezoek weer willen verkopen of verhuren.
Het betreft een Toyota Hiace campervan bwj 2003 die tot 2010 in de verhuur is geweest het verhuurbedrijf Wendekreisen.
Daarna in Prive bezit is gebruik voor een rondreis door Nieuwzeeland.
Wij hebben de campervan overgenomen van een Australiër die er 1,5 jaar mee heeft rondgereden in Nieuw zeeland, voertuig is door mij aangekocht in samenspraak met mijn vriend die een autogarage rund in Auckland en het onderhoud doet aan campervans van het verhuurbedrijf Wendekreisen.
Ook deze Campervan is in goede staat en in onderhoud geweest bij dealer/garage en heeft alle inspecties en certificaten. Voertuig is beschikbaar vanaf 29/30-12-2014. Locatie Christchurch of Auckland.
Voor meer info, neem contact met ons op per mail.
mvg Thei

Hoi tetummers,

Wat gaaf NZ, i think the place to be!! :zon02:
Ik en mijn man hebben net tickets geboekt en komen na Australia op 4 feb aan in Auckland. Wij willen heel graag een camper huren en vroegen ons af of die van jullie nog beschikbaar is? Hoe groot ie is en wat het ongeveer gaat kosten?
Ik hoor graag van u!

Cheers
Groetjes Ellen

Hoi Ellen,

Je zegt het goed, Gaaf!! eerst Australie en dan New Zealand.
Ja Nieuw zeeland moet je ontdekken met een camper, wij hebben gekozen voor een Buscamper, 3 Berth self containment
Na ons bezoek heeft verkoop van de buscamper de voorkeur op verhuur, maar mocht dat niet lukken is verhuur een optie.
Kunnen we jaartje later nog eens terug voor een tweede bezoek.
Kosten voor verhuur 0/27 dagen NZ$ 80,- per/dag excl. verzekering. Standaard verzekering NZ$ 15,- Per/dag eigen risico NZ$ 2000,-
Als je NZ$ 0,- eigen risico kiest komt nog een NZ$ 14,- Per/dag bij.
Mocht je interesse hebben, neem even rechtstreeks contact met me op, kan ik je wat foto’s sturen en wat meer info.

mvg Thei

De camper al verkocht?

Mvg

Ja is verkocht

oke