wij zijn Nederlandse talige gidsen en wij organiseren Groepreizen naar Egypte.15 dagen.combineren tussen Cairo2 dagen,Luxor en Aswan voor 7 dagen en Rodezee voor 5 dagen.U verblijft in Cairo in sheraton Dreamland.In Luxor verblijft u in Nijlcrown3 is een deluxboot5*****.en In Hurghada verblijft u in Hilton Hurghada.deze reis door een nederlandse talige gids begeleidt.
wij zullen blij zijn om uw droom werkelijkheid te maken.
www.goedkopevakantiesegypte.nl
Met mijn vriendelijke Groeten
Ahmed khalil
zelfstandie nederlandse talige gids in Egypte
0020124789162
Het zou beter zijn alle mensen die reclame voorzichzelf lopen te maken van dit forum te gooien. Als je zo goed en betrouwbaar bent praten andere mensen wel over je!
Ben het niet helemaal met je eens, dit soort informatie vind ik wel nuttig, gewoon om te weten wat er mogelijk is. Iedereen kan er mee doen wat ie wil, lezen of niet, contact opnemen of niet.
Deze forums zijn toch juist voor het informeren van geinteresseerden?
Wat mij betrft mogen ze van alles aanbieden. Vraag me alleen af of dit wel de juiste tijd is. Volgens mijn informatie is het nog steeds onveilig in Cairo. Egyptisch museum is gesloten, dit wordt er niet bijverteld.
Hier in Cairo is weer veilig en het leven doorgaat.
Ik heb nu in Cairo nederlandse en belgische groep.het museum van Cairo is weer open sinds 20 febrauri 2011.
de eerste groep die het museum bezocht ,was een nederlandse groep en ik was bij als gids
.[ame=“Tourists back in Egypt - no comment - YouTube”]YouTube - Tourists back in Egypt - no comment[/ame]**