Bungalow 6 Jongeren Nederland

Beste mensen,

Een aantal vrienden en ik (in totaal 6 man) willen met pasen een lang weekend weg naar een bungalow(park) o.i.d. Enkele eisen die we daar aan stellen zijn: er moeten uitgaans gelegenheden zijn, zwembad, stad in de buurt, gewoon een plek waar we onszelf kunnen vermaken.

Is er hier misschien iemand die zo’n plek weet, waar je met een groep van 15 t/m 19 jaar heen kan en Mag (sommige dinge doen hier nogal moeilijk over :wink: )

Bij voorbaat dank,
Justin

Parken kunnen idd errug moelijk doen met jullie leeftijd. Ben zelf een keer met een vriendin samen met haar zussies (en 10 meiden van 16 jaar uit het Westland en Westlandse groepies worden op zulk soort parken al helemaal moeilijk toegelaten) meegegaan voor de eerste nacht. Toen hadden wij voor hun Kempervennen (vlakbij Eindhoven en Valkenswaard) geboekt, zijn wij met zijn 2-en gaan inchecken (wij waren toen rond de 22) en zijn 1 nachtje gebleven…wilde natuurlijk wel ff meefeesten en zijn de dag er na weer weggegaan.

Hebben jullie niet iemand die voor jullie wil boeken en wil inchecken en desnoods een nachtje op de bank wil slapen… Als er 2 mensen tussen zitten die ouder zijn vertrouwen ze het vaak meer.

Ik ben ook weleens in de Beekse Bergen geweest, daar doen ze niet zo moeilijk, alleen zag ik dat jullie een zwembad willen en dat hebben ze daar volgens mij niet. Je kan vanuit daar wel in Tilburg stappen!!!

Suc6!