kan iemand mij vertellen of er buitengewoon onderwijs bestaat in india, iets zoals ,type 8, kinderen met leermoeilijkheden of misschien weet eer iemand waar ik met mijn vraag terecht kan? alvast bedankt
Er zijn speciale scholen voor kinderen met een beperking. Zo ken ik een school in Pondicherry ‘SADAY’, een partnerorg van AMAIDI Volunteering in India (waar ik voor werk). Daar worden kinderen met autisme, Gilles-de-la-Tourette, Down etc. opgevangen. Sommige kinderen hebben een dubbele aandoening (zijn bijv. ook nog spastisch). Ik zou je in contact kunnen brengen met de directeur/klinisch psycholoog van SADAY.
En zo zijn er vast nog een heleboel instellingen!
Vriendelijke groeten,
Camille van Neer
Directeur AMAIDI Volunteering in India
geachte heer,
bedankt voor je informatie, graag zou ik het e-mailadres of dgl. ontvangen van die directeur die u kent zodanig dat ik voor meer vragen bij hem terecht kan, alvast bedankt, groetjes sarie
Dag Sarie,
Directeur Dr. Sugathan heeft geen email adres, maar ligt bovendien thuis te herstellen van een verkeersongeluk. Als je me iets over de achtergrond van je vraag om informatie kunt mailen via [EMAIL=“info@amaidi.org”]info@amaidi.org, dan zal ik hem inlichten en hem vragen om - als hij weer hersteld is - contact met je op te nemen.
Groet,
Camille