Wij zijn weer op zoek naar een leuk hotel en plaatsje in Tunesie, nu kwam ik op een site het plaatsje Borj Cedria tegen, het zegt me helemaal niks en kan er weinig informatie over vinden, kan iemand me hier iets meer over vertellen en misschien ook over het Hotel carribbean World,
ik weet niet of je carribean world bedoeld in tunis
wij wilde er in okt naar toe gaan maar het reisburo had het ons afgeraden
er is ook al eens een stukje van dat hotel op de tv geweest en dat de mensen er over klaagde
meer weet ik er niet van
Het volgende heb ik kunnen vinden voor je. Het is dus Tunis zuid.
Op de site van www.jetair.be heb ik dit gevonden. Er staan 2 hotels op deze locatie bij Jet-air.
Een ideale vakantieplaats om in alle rust van de Tunesische zon te genieten met een perfecte ligging aan het mooie fijnzandstrand. Ook de actievere vakantieganger zal zich er dankzij de talrijke faciliteiten zeker niet vervelen!
Ik wil even reageren op Hotel Carribean World Borj Cedria. We zijn nu enkele dagen terug uit tunesie. Hier verbleven we in bovenstaande hotel. Ik kan het iedereen aanraden om er heen te gaan. De negatieve teksten die je vind op internet kloppen helemaal niks van. Onze hotelkamer was een mooie ruime kamer en die zeker schoon is. Ze kwamen hem iedere dag schoonmaken. Het bed werd om de dag met schone lakens ververst. Het eten waar ook veel over geklaagd word op internet is heerlijk. Je kan als je wil iedere dag hetzelfde eten, maar je kan ook iedere dag wat anders eten. Ze hebben namenlijk naast de vaste gerechten zoals rijst, macaronie en kip ook iedere dag iets speciaals. Denk hierbij aan lokale gerechten. Dit geld voor het ontbijt, de lunch en het avondeten. Er is hier een Animatieteam. Zij doen er alles aan om het verblijf naar je zin te maken. En het overige personeel is zeker niet onvriendelijk. We hebben ontzettend lol met ze gehad!
Hoi, leuk dat je na zo’n tijd reageerd op mijn berichtje, ik vond het er ook prachtig uitzien maar dorst toch de stap niet te maken, dit jaar geen Tunesie voor ons, wat ik best jammer vind hoor het is nu Egypte geworden maar wie weet is het een optie voor volgend jaar,