Hallo,
Het leek mij leuk om voor 2 weken te gaan bollenpellen op Texel, onderdak zou daar geregeld zijn. Maar ik wil liever niet alleen… nog iemand plannen?
En, ook: ik weet dat het ongeveer 2-2,50 per kist verdient, maar hoeveel kisten per hoeveel uur is dan gemiddeld dat je pelt?
Bedankt!
Tine
Ik heb wel interesse, ik heb je al een mail gestuurd.
hoe ben je er op gekomen? staat het ergens op internet? en zou jij niet meegaan met de prop-bus?
Hee!!
Ik hoop dat er verder nog niet meer zijn die mee willen, want ik zoek namelijk ook iemand om mee te gaan… maar texel te bollenpellen!! Maar kunnen er nog meer komen dan als er al meerdere zijn?!
Groetjes hester
hoi hoi
ik ga samen met een vriendin bollenpellen op texel!
als je wat info wilt ik heb drie gelegenheden gebeld
waar ze mensen zochten
Dan moet je maar even mailen ofzo
Groetjes
hey anne D
Waar zitten die bollenboeren op texel?
hey darkeye
ik heb je een mail gestuurd. Weet helaas niet precies waar de bedrijven zitten, maar je hebt bu de telnummers dus je kan het zelf uitzoeken ![]()
Anne
Hallo ,
Bij welke boer pellen jullie bollen & waar ?
Kunnen jullie mij misschien een e-mail sturen met telefoonummer van die boer enzo .?
[EMAIL=“Michael_mvd@hotmail.com”]Michael_mvd@hotmail.com
bedankt voor de medewerking !
Met vriendelijke groet ,
Michael van Dijk
Heej mensen!!
Hoe ik hier beland ben is me een raadsel, 'k heb ook geen idee wat dit voor netwerk is, maar:
**ZOU IEMAND INFO KUNNEN STUREN OVER BOLLEN PELLEN OP TEXEL? BIJVOORBEELD TEL.NUMMERS OFZO… MIJN E-MAIL: **[EMAIL=“jorienrippen@gmail.com”]jorienrippen@gmail.com
ALVAST BEDANKT!!
Ik zoek namelijk nog een vakantiebaantje voor de middelste periode van de zomervakantie, en ik hou van de zee en eilanden, dus als dat op zo’n manier zou kunnen…fantastisch!!
Groetjes…
kan iemand mij ook namen en telefoon nummers geven
want ik moet ook vakantiee werk!!!
alvast bedankt!!
hallo??
zou graag telfoon nummers willen hebben??
hey
ik wil graag bollen pellen op texel maar kan niks vinde wil iemand mij wat telefoon nummers geven alvast bedankt
gr. paul
ps. mijn e-mail is [EMAIL=“paulodelatino@gmail.com”]paulodelatino@gmail.com
0222312130 is een nummer van een bollenboer(in) op Texel
Groetjes
Kan iemand mij misschien ook het mail adress doorsturen ben namelijk ook wel geintereseerd ![]()
Tieneke_12_@live.nl
Heei ik wou ook gaan bollen pellen
Maar weet iemand wat email adressen of telefoon nummers websites???
Xxxxx
Als het niet lukt op Texel kan je altijd nog Den Helder/Julianadorp proberen. Zat bollenboeren hier.
Hey !
Watzijndie aderessen?
Heb je misschien ook adressen?
Zou iemand adressen kunnen mailen?