Boeken en magazines over Turkije!!

Hij is er weer, de nieuwe uitgave van ‘Leven in Turkije’!

Wederom met mooie reportages. Deze maand onder andere:
[ul]
[li]Rize, de theeplantages van Turkije.[/li][li]Bodrum, oogappel van de Turkse Westkust[/li][li]Efeze, een verloren havenstad blootgelegd[/li][li]De Lycian Way, wandelroute die loopt van Fethiye tot Antalya[/ul]En nog veel meer Turkije-info. [/li]
Voor degene die nog even niet naar Turkije kan!
Je kan de Turkse sfeer alvast gaan proeven in Utrecht op 11 juni. Op de Turkije Express, een culturele zondag geheel gewijd aan Turkse kunst en cultuur. Vanaf 12.00-24.00 uur kun je terecht op ca. 15 locaties voor een vaak gratis programma. Voor meer info www.culturelezondagen.nl. ****

Jaaaaaa daar wil ik heen!!! Heb al iemand gevonden die absoluut met me mee wil :stuck_out_tongue: JEEEEJ

Mmm ik zit stiekem te denken om een abonnement te nemen op “Leven in Turkije”… Maar eerst maar eens een los exemplaar kopen :slight_smile:

Ja jammer dan, ik ga niet!!! Zit ik nl gewoon lekker in Gumbet(hahahahahaha)
:wave:

En dan zit ik lekker in Alanyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

:bored:Jaloers…:bored:

:stuck_out_tongue:

MOEHHAAAAAHHHAAAAHHAAAAAHAAHAHAHAHA:laugh: :laugh:

Ach Rien jij komt toch ff zo overvliegen! Gaan we alsnog de haven onveilig maken! Oh dat zou echt lachen worden!!

Ja joh, jouw vliegend kleedje kan toch alles??

Ja das waar! Nou dan kom ik zeker weten langs!!!

Mijn lieve moeder koopt dat blad altijd voor me! Heerlijk boekje!!! Lees trouwens ook bestofturkey. Weet niet of jullie dat kennen!

X

Wel over gehoord maar nog niet gezien bij ons in de winkel :no:

Ik ook nog niet dus!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA heb hem weer, de nieuwe uitgave van ‘Leven in Turkije’!

Dit staat er o.a. in:
[ul]
[li]Kaş, schatkist van de Middellandse Zee[/li][li]Harran, stad als een oosters sprookje[/li][li]Kravanserai, rustplaats uit de oudheid[/li][li]Maçka, hart van de Zwarte Zee[/li]
[li]Turkije onder water, duikersparadijs in Kaş[/li][li]Zwemmen met dolfijnen in Kaş [/li][*]Troje en omstreken[/ul]Voor de liefhebbers! Op 16 en 17 december is er de ‘Leven in Turkije Beurs’ in Eindhoven. Iets voor een meeting misschien?

Mar: Is deze net uit, of kan ik deze al hebben??

x

Is van juli, stond bij ons deze week in de boekhandel. Weet niet of ze in Alkmaar sneller zijn dan bij ons :wink:

Wat betreft de bladen;

Dutchtalk,het blad wat Alanya uitbrengt is vanaf augustus niet meer gratis,daar moet je dus 1 euro voor gaan betalen.

Hans.