Kangoeroes zijn in Australië net als konijnen in Nederland, je ziet ze overal (net als enorme de grootste steaks ooit, wat ze een normale proportie vlees vinden haha), worden overal aangereden en zijn een plaag. Maar wat zijn het toch ongelofelijk mooie beestjes, zoals ze daar rondspringen met hun kleintjes. Als ik naar mijn cabine ga (eigen slaap- woon- en badkamer, soort studiootje), moet ik goed oppassen voor grote mannetjes kangoeroes, vol met testosteron, die kunnen je nog wel eens achternazitten om je te trappen, verder uitkijken voor the Brown snake die in Moura heel wel zitten, vooral nu het rond de 30 graden is. 1 beet en je bent dood. Ook word ik gepest door gijze vogels, die mijn hoofd aanvallen because they’re playing. Jeb, Welcome to Australia!
Leuk dat je ook meedoet! >>>
Had je alle stappen voor deelname gevolgd? Zie http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=190997
Mooi die foto op de trekker!
Wat een ervaring Lieke! Cattle farm dat noem ik nou een leuke aanwinst voor je CV!
Abraço,
Sofia
Lieke, prachtige ervaring plaats dit bericht (blog) ook op Australië Forum is voor onze bezoekers best interessant en wel bij deze LINK
Bij voorbaat mijn dank!
Ik heb zijn posting “Het is me een avontuur” verplaatst naar het Australië Forum (subforum reisblogs)
Per ongeluk was alleen de eerste post verplaatst, de reacties waren hier achtergebleven Heb ze weer even samengevoegd. Aangezien dit een nieuwe rubriek is misschien even handig als dit topic hier blijft staan, dan kan Lieke altijd nog zelf een bericht plaatsen bij Kees in het Australië forum?