Blanes

[FONT=Times]** wij zijn twee zusjes(17 :stuck_out_tongue: /16 :smiley: ) die naar blanes gaan, maar we gaan nu definitief naar camping bellaterra :huh: wie gaat er nog meer. Wij gaan 23-07t/m 8-08 hoop dat er nog meer jongens en meisjes de zelfde tijd heengaan laat eens wat van je horen a.u.b. :rolleyes: Mischien kunnen we emailen met elkaar voor we naar spanje gaan :ph34r:

Ik (17) ga ook naar Bella Terra dit jaar, samen met mijn vriend (20), broertjes (16 en 16), misschien een vriendinnetje van mijn broerje (17) en ‘ouders’. Dit wordt dit jaar de11de of 12de keer dat ik ga… :wink:
Ik ben er vanaf 20 juli t/m 03 augustus.
Stuur een mailtje, kunnen we een keer samen gaan stappen! :smiley:

Wij (ik, broertje, neefje, ouders) gaan dit jaar ook weer naar Bella Terra. We gaan waarschijnlijk dinsdag weg en blijven daar ongeveer 2 weken staan geloof ik. Misschien komen we elkaar nog tegen :wink: (lang leve de pingpong tafel :wink: DE ontmoetingsplaats :P))

Ik (16) ga van het jaar voor het eerst naar bella terra. Samen met m’n ouders en broertje. We gaan van 1 t/m 21 aug.
Ik heb er echt heel veel zin in en het lijkt me ook een hele leuke camping :slight_smile:
Nog meer mensen die ongeveer rond die tijd daar zitten?

Keb ook msn: mandyromme@hotmail.com