Bijzondere things to do in Hong Kong

Hallo allemaal,

Tijdens onze reis in China zullen we rond de verjaardag van mijn vriend in Hong Kong zijn (27 augustus). Ik zou hem heel graag willen verrassen met een leuk uitje om zijn verjaardag te vieren. Natuurlijk dan wel wat anders dan dat je gewoon in de reisgids kunt vinden (daar komen we wel uit). Heeft iemand ideeën of tips om te doen in Hong Kong wat net wat meer bijzonder is? Bijvoorbeeld een apart restaurant, park of event? Ik weet niet goed waar ik zoiets kan vinden. Je komt toch snel uit op sites met de highlights van Hong Kong. Een show of concert lijkt me ook gaaf, maar ik heb nog niet echt interessants kunnen vinden rond die datum. Iets in de omgeving van Hong Kong is ook prima, we hebben de tijd :slight_smile:

Groetjes Carlijn

Heb je al op de site van DiscoverHongKong gekeken? Daar staat werkelijk van alles, inclusief aankomende events.
Zie link: Highlight Events

Eventueel een excursie/stadstour door Hong Kong is ook altijd de moeite. Zoals de Hong Kong island tour. Natuurlijk zijn er nog veel meer, maar daar kan je natuurlijk altijd uit zoeken.

En natuurlijk parken als Disney, maargoed die heb je natuurlijk ook in Parijs en Orlando.

En natuurlijk nog een top10 lijstje met restaurants:
Top 10

Maar helaas kan ik je niks concreets noemen, maar als je op bovengenoemde sites rondkijkt vind je vast wel iets. Mocht je iets hebben laat het natuurlijk even weten :slight_smile:

Ja die site heb ik al ontdekt, maar het blijft een beetje algemeen. Als ‘verrassing’ een Hong Kong city tour vind ik niet echt heel spannend :wink: Dat soort dingen doen we toch wel. Maar ti’s lastig merk ik ! Tips voor restaurants is altijd fijn, thanks :slight_smile:

Misschien kun je de Time Out Hong Kong in de gaten houden?
http://www.timeout.com.hk/around-town/events/