(origineel bericht op be-more.nl)
Bijna klaar voor vertrek!
Net nog even met Laura, mn reismaatje gebeld, ze heeft haar koffer nog niet eens ingepakt, MUTS! Gelukkig hebben we elkaar al eerder ontmoet en verbaasd me dit helemaal niet van dr ![]()
Mijn koffer staat al wel klaar, al is het nu toch nog piekeren of ik echt niets vergeten ben!
Zaterdag is het ein-de-lijk zover! Laura en ik zullen om 19.05uur vanaf Brussel naar Madrid vliegen, om 00.10 gaan we weer de lucht in en landen om 10.15uur in Johannesburg, daar zullen we om 15.45uur weer het vliegtuig instappen en komen we om 17.25uur in Port-Elizabeth aan. Onze woonplaats voor 4 weken!
Het komt nu echt heel dichtbij en heb er super veel zin in, al is het tegelijk ook erg spannend!
24 september leek erg lang heel ver weg, maar na heel wat voorbereidingen en inentingen is de tijd voorbij gevlogen en ben ik bijna klaar om te gaan!
Morgen nog een dagje ‘thuis’… Lunchen met mijn lieve vriendinnetje Mandy, nog gezellig thuis zijn met mijn lieve pap, mam, broertje en familie en natuurlijk nog kroelen met mn vriendje Koen!
Ga jullie allemaal enorm missen maaaaaaaaaaaaar zie jullie 1 november weer!
Ik wil in ieder geval alle mensen bedanken voor de lieve berichtjes, woordjes, kaartjes en smsjes!
Fijn om te weten dat er zoveel mensen achter me staan!
Jullie horen van me!
XX