Bij deze stel ik mij even voor :)

Hallo ik ben Jan !

Ik ben op dit forum omdat ik graag een maand of 3 wil gaan reizen in
waarschijnlijk : Brazilië, Venezuela, Mexico, Cuba. Dit zal pas in 2016
plaats gaan vinden maar ach je kan niet goed genoeg voorbereid op reis gaan !

Zelfs ben ik al eens in Tanzania geweest samen met 5 vrienden (waarvan 2 broers
van elkaar die half Tanzaniaans zijn) dat zag ik zelf als een groot voordeel omdat
zij beide daar al vaker geweest waren en een van hen de taal ook beheerst. Hierdoor
zijn we op vele mooie plekken geweest waar je anders niet zou komen (bij familie halverwege
de Kilimanjaro bijvoorbeeld). De mensen in Tanzania zijn echt
mooi van binnen en heel relax uiteraard. Wat vandaag niet komt
komt morgen wel maar dat was misschien overbodig om te melden haha.
In drie weken hebben we in grove lijnen het hele land kunnen zien
en zijn we op het prachtige Zanzibar geëindigd. Dit alles in nog steeds mijn mooiste ervaring uit
mijn leven.

Afgelopen zomer ben ik 2 weken in Thailand geweest. Dit was een welverdiende vakantie
op een dik resort. Dus het had niets met reizen te maken, maar toch ook een geweldige ervaring ! Het respect
en de dankbaarheid waarmee je behandeld word is echt geweldig om mee te maken. En net als in Tanzania was
de natuur bij vlagen adembenemend mooi :slight_smile:

Ik ben sinds kort begonnen met de Spaanse taal aangezien ik graag naar Latijns-Amerika wil zoals
hierboven genoemd. Vanaf volgend jaar begin ik met een beetje Portugees leren omdat ik sowieso
naar Brazilië ga. Venezuela, Mexico en Cuba staan op dit moment op de planning maar hier zou nog
wel eens iets aan kunnen veranderen.

Euh volgens mij heb ik nu wel zo’n beetje verteld wat ik wou vertellen. Ik hoop dat ik veel wijzer zal worden
door middel van dit forum. Mochten jullie vragen hebben dan hoor ik dat graag en zal ik deze aandachtig
beantwoorden !

Hoi Jan,welkom op wereldwijzer!

Nou je hebt al aardig wat landen bezocht in het verleden ! :slight_smile:

Thailand is niet voor niets gekend als het ‘Land van de Glimlach’,zelf ben ik daar al meerdere malen geweest.

Nou Jan als je nog vragen hebt over de landen die je zou willen bezoeken,hier op wereldwijzer hebben we verschillende Latijns Amerikaanse landen forums.

Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Jan !
groet,georgessiam.