Bi-jongen zoekt, stedentrip

Hoi, ik ben een spontane jongen van 41 (bi-jongen), gezellig,
open-minded, avontuurlijk en ben op zoek naar een leuke reigeno(o)t(e) van 26 tot 41 jaar voor een stedetrip in Europa (bijv londen, of barcelona of parijs of milian of andere steden). Man/vrouw maakt niets uit als je maar gezellig en avontuurlijk bent.

Duss…wie heeft er zin om met mij een weekend weg te gaan???

Laat maar horen.

Eindhovenaar

O ja, wanneer dat weekend moet vallen zal tot november kunnen.

wie heeft hiervoor tijd, ga dan mee.

hoi jongens, laat maar iets van je horen

open-minded, avontuurlijk en ben op zoek naar een leuke reigeno(o)t(e) van 26 tot 41 jaar voor een stedetrip in Europa (bijv londen, of barcelona of parijs of milian of andere steden). Man/vrouw maakt niets uit als je maar gezellig en avontuurlijk bent.

Laat maar horen.

Eindhovenaar

doe je ook aan wildkamperen in de ardennen?

mvg
cyp

open-minded, avontuurlijk en ben op zoek naar een leuke reigeno(o)t(e) van 26 tot 41 jaar voor een stedetrip in Europa (bijv londen, of barcelona of parijs of milian of andere steden). Man/vrouw maakt niets uit als je maar gezellig bent.

Laat maar horen.

Eindhovenaar

heb je ook foto van jezelf?

lijkt mij wel leuk om ff een weekendje naar het buitenland te gaan.
Berlijn, of barcelona staan me wel aan.

Ja ik wil wel mee, naar Milaan, Rome of Madrid bijv. Je bent een bi-jongeman, dat is wel oké. Ben wel geïnteresseerd in cultuur en gaybar bezoeken en zo. Maar als je erg dik bent of oerlelijk, dan gaat het niet klikken hoor, want ik ben slank en niet zo lelijk.

zit je op msn dan??