Bezoek aan Tsjechie.

Hallo allemaal,

Ik wil graag Tsjechie bezoeken maar weet niet echt waar te beginnen. Ik ga voor de natuur en de mensen. Heeft iemand nog tips of gaat die binnenkort ook zelf er naartoe en wil die niet alleen? Laat alles weten dat je wilt/kan.
Thanks

Hoi Sparco, ik zou ook wel graag naar Tsjechië willen zat meer te denken aan Praag. Ik reis het liefste low budget… (zo houd ik nog wat over voor een volgende tripje). Ik heb bij menig organisaties gezien dat je al vanaf 80 euro kan gaan voor 4 dagen. Het zijn busreizen, incl. overnachting.
Maar ik denk als ik zo iets boek als alleengaande dat ik allemaal tussen ouderen zit. En ook 1 pers. toeslag moet betalen.
Ik kan alleen pas vanaf november. Ik ben namelijk al een keer weggeweest( Naar Londen) dit jaar en in okt ga ik weer…(naar Bali).
Wilde je zelfstandig naar Tsjechië en daar wat toeren of wat?

Hoi Sweety,

Is nog ver weg maar lijkt mij leuk om samen Low Budget te doen. Ik heb geen bezwaar om met de bus te reizen de eerste keer. Tegen die tijd zullen we wel afspreken hoe of wat. Nu kan ik nog lekker wat genieten van het mooie motorweer. Groet en tot dan.

Hoi Sparco, wilde je een pb sturen. Maar nu geeft die ASN dat je inbox vol is en daardoor geen berichten kan ontvangen. :frowning:

Via Wereldwijzer app

Hoi Sweety,

Inbox is nu leeg en kan ik weer info ontvangen.

groet,
Sparco