Koffers zijn gepakt, auto is afgetankt voor de reis naar Frankfurt.
Paspoort, LOA, vouchers, tickets zijn geprint, we gaan naar Viet Nam.
Wil bij deze iedereen een goed begin van 2014 wensen en een goede voortzetting ervan in het komende jaar.
Ook iedereen bedankt voor het vertrouwen in onze site.
Volgende bijdrage van mij komt vanuit Viet Nam.
Georges neemt de honneurs waar, maar ik zal regelmatig reageren op vragen; kan het toch niet helemaal loslaten.
Een hele goede reis en een ontspannen vakantie. Wij wensen U en uw familie een mooi en gezond 2014!! Wij vertrekken in maart voor de 2de keer naar het bijzondere Vietnam mede dankzij deze site!!
Misschien dat het eens tijd wordt voor verkiezingen van de beste forumbeheerder van Wereldwijzer. Altijd een snelle, vriendelijke reactie aan alle mensen die vragen stellen. Een levende up-to-date reisgids, die bij elk geval van twijfel de informatie direct bij de bron aanvraagt. Tja, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Drie dikke voor jou! Mijn stem zou je zonder twijfel krijgen
Ton een heel prettige vakantie gewenst in het land van je hart en het allerbeste voor 2014!
Beste Ton en echtgenote, wij wensen jullie en iedereen die een bezoeker is van ons forum een spetterend en reislustig 2014. Een prettige vakantie in Vietnam en Cambodja toegewenst.
Ton, een hele fijne vakantie ginds in Vietnam. En vast een mooi jaar 2014.
Wij (mijn man en ik) trekken niet zo vaak naar Aziƫ. Maar hoe meer ik het Vietnamforum erop nalees, hoe meer zin ik krijg om Vietnam te verkennen. Je enthousiasme voor dat land werkt aanstekelijk.