Hallo,
Ik wil graag al mijn berichten verwijderen als het kan. Als ik mijn gebruikersnaam intik op google dan kom ik hier terecht. En dat wil ik eigenlijk niet.
En mijn account wil ik ook verwijderen.
Bedankt.
Hallo,
Ik wil graag al mijn berichten verwijderen als het kan. Als ik mijn gebruikersnaam intik op google dan kom ik hier terecht. En dat wil ik eigenlijk niet.
En mijn account wil ik ook verwijderen.
Bedankt.
Hallo ‘Indriasari’,
Normaal gesproken verwijderen we geen berichten, ook in dit geval aangezien anders de discussie er heel raar uitziet. Ook zie ik geen bezwaar in je gebruikersnaam.
Wel snap ik je privacybezwaar, dus ik heb je emailadres, voornaam en overige privédetails verwijderd uit alle posts in dat topic. Hopelijk is dit voldoende?
Het Google-gedeelte is een verhaal apart. Ze slaan alle informatie op die ze op internet vinden, dus jouw informatie zal altijd nog terug te vinden zijn in de systemen van Google. WereldWijzer heeft hier geen invloed op. Vandaar is het heel erg belangrijk om bewust te zijn van wat je op internet publiceert (dit is dan ook eigen verantwoordelijkheid).
Hopelijk is dit een voldoende alternatief. Mocht er iets geks zijn met jouw gebruikersnaam, dan is deze eventueel aan te passen. Als je je account alsnog verwijderd wilt hebben, dan vernemen we dit ook graag van je.
Met vriendelijke groet,
Jurjen