Hallo,
Ik heb gister een eerste post geplaatst, die ik graag wil verwijderen. Als ik zoek op google, kom ik mezelf tegen (vind ik niet prettig).
Kunnen jullie de post verwijderen? Niet m’n profiel graag,
Groetjes,
Charissa
Hallo,
Ik heb gister een eerste post geplaatst, die ik graag wil verwijderen. Als ik zoek op google, kom ik mezelf tegen (vind ik niet prettig).
Kunnen jullie de post verwijderen? Niet m’n profiel graag,
Groetjes,
Charissa
Hallo Charissa,
Allereerst: welkom op het forum!
Ik neem aan dat je dit bericht bedoelt: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=86188
Persoonlijk zie ik niet heel veel problemen, je bent immers niet de enige Charissa die in Leiden woont. ![]()
Sowieso is het belangrijk om te bedenken wat je in een bericht plaatst. Google (en diverse andere crawlers) komen immers overal en slaan alles op. Zelfs al wordt jouw bericht verwijderd, dan zal dit altijd blijven bestaan in de database van de zoekmachines en kan zelfs worden opgevraagd door ervaren zoekmachinegebruikers.
Desondanks willen we je best helpen. Het hele bericht verwijderen is wellicht drastisch, maar we zouden bepaalde informatie eruit kunnen halen, zoals je huidige werk, leeftijd en evt. woonplaats (alhoewel je dit ook in je profiel hebt ingevuld).
Laat maar weten wat je het liefste wilt. Zodra de sitemanager morgenochtend weer op kantoor komt, zal ze ermee aan de slag gaan. ![]()
Groeten,
Jurjen
Bedankt voor je reactie. Niet het gehele bericht hoeft te worden verwijderd, het gaat me met name om m’n woonplaats en dat ik werkzaam ben binnen de jeugdpsychiatrie. Deze informatie, mag er van mij uit! Zouden jullie dat kunnen doen?
Alvast bedankt,
groetjes,
Charissa
Hoi Charissa,
Je bericht is aangepast! Als je nog vragen hebt, weet je ons te vinden!
Groetjes,
Yvonne