bericht verwijderen

Hallo,

ik heb op het forum een aanvrag voor een zomer au-pair staan. Nu zijn we al voorzien, maar worden we nog steeds overspoeld door reacties. Kunt u voor ons dit bericht verwijderen? Alvast bedankt

Hallo Mathilde,

Ik zou om te beginnen een bericht plaatsen met de mededeling dat jullie al iemand hebben gevonden. Als je het bericht schrijft via de

-knop, kun je extra opmaak toevoegen. Je kan dan bijvoorbeeld beginnen met LET OP in dikke, grotere letters om de aandacht te trekken.

Wellicht kan onze sitemanager het emailadres uit het bericht verwijderen en een slotje aan het onderwerp hangen, zodra ze dit leest (dikke kans dat dit pas morgenochtend is).

Een tip: in het vervolg zou ik verwijzen naar het WW-mailsysteem van Wereldwijzer zelf, een emailadres op het internet wordt snel opgepikt door zoekmachines en andere spambots (met als gevolg dat je later een hele hoop ongewenste mail gaat krijgen).

Alvast veel plezier komende zomer!
Jurjen

Hoi Mathilde,

Ik heb je emailadres uit het bericht verwijderd en de oproep gesloten (slotje aan gehangen). Ben je zo een beetje vooruit geholpen? Anders horen we het graag.

Groetjes,
Yvonne